مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و هیئت همراه با کارکنان اداره بهزیستی شهرستان کنگاور به مناسبت آغاز هفته دولت دیدار کرد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : اگر برای همکاران هدف و آرمان یکی باشد در خدمت‌رسانی به مردم موفق هستند و خدمت به مردم و خصوصاً مددجویان با هیچ مسئولیتی قابل قیاس نیست.

او گفت : این افراد هستند که به پست‌ها و مسئولیت‌ها جایگاه می‌دهند و می‌بایست با غیرت و همدلی در کنار هم کار کرد و خدمتگزار مردم بود.

این مسئول خطاب به پرسنل بهزیستی شهرستان کنگاور گفت: باید تلاش خود را برای مسکن و اشتغال مددجویان افزایش دهیم، اگر مشکلات اشتغال و مسکن مددجویان حل شود، مشکلات دیگر مددجو نیز مرتفع می‌گردد.

او گفت: پرسنل یک اداره می‌توانند با ارائه نظرات سازنده خود مدیر دستگاه را در رسیدن به اهداف سازمان کمک کنند و در شکوفایی و پویایی اداره سهیم باشند.

برگزاری مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید بهزیستی کنگاور

مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید بهزیستی کنگاور امروز در محل دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد .

رضوان مدنی ضمن تبریک هفته دولت و تجلیل از زحمات آقای بیاتی فر، گفت: ایشان دارای روحیه خدمت به مردم بوده و جزء مدیران و اخلاق مدار می‌باشد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: هدف از جابه جایی مدیران بهزیستی نارضایتی از عملکرد مدیران قبلی نیست، بلکه ایجاد خلاقیت و نوآوری در امورات است، چراکه فکر و ایده جدید می‌تواند گره گشای مشکلات باشد.

او خطاب به فرماندار کنگاور، گفت: حمایت‌های شما همواره شامل حال بهزیستی بوده و این انتظار می‌رود که این حمایت همچنان در جهت خدمات رسانی به مددجویان شامل حال مدیر جدید نیز شود.

خزایی فرماندار کنگاور افزود: نگاه مدیرکل در انتصاب مدیر شهرستان همواره ارجح‌تر از نگاه فرماندار بوده و اینجانب حمایت کامل خود از مدیر جدید را اعلام می‌دارم.

خزایی افزود: مدیران شهرستان‌ها باید بر اساس سیاست‌های دولت و همسو با اهداف نمایندگان مردم در مجلس پیش بروند.

این مسئول با اشاره به بالا بودن آسیب‌های اجتماعی در شهرستان کنگاور، گفت: باید فعالیت‌های بیشتری از سوی بهزیستی کنگاور در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از معلولیت‌ها انجام بگیرد.

 

 

انتهای پیام/د

اگر هدف و آرمان یکی باشد در خدمت‌رسانی به مردم موفق هستند

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.