در ادامه رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه، چهار دیدار همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه، چهار دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین بازی تیم منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان کریستال پالاس بود که با نتیجه دو بر یک شکست خورد.


بیشتر بخوانید:  نخستین پیروزی استون ویلا در لیگ جزیره


در این مسابقه، ابتدا جردن آیو در دقیقه ۳۲ تیم لندنی را پیش انداخت، اما دنیل جیمز در دقیقه ۸۹ بازی را برای یونایتد به تساوی کشاند. این پایان کار نبود و تیم مهمان در دقیقه ۹۳ توسط پاتریک فن آنهولت گل دوم را زد تا نخستین شکست فصل شاگردان سولسشیر در هفته دوم رقم خورد. ضمن آنکه شیاطین سرخ در دقیقه ۷۰ یک پنالتی توسط رشفورد از دست داد.

در دیگر بازی مهم امروز برایتون در حالی که باز هم مانند بازی هفته نخست، علیرضا جهانبخش در لیست ۱۸ نفره این تیم هم نبود در خانه مقابل ساوتپهمتون با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. در این دیدار که فلورین آندونه از برایتون اخراج شد، موسی جنپو در دقیقه ۵۵ و ناتان ردموند در دقیقه ۹۰ برای قدیس‌ها گلزنی کردند.


بیشتر بخوانید:  نمره ضعیف انصاری‌فرد برابر استون ویلا


در دو بازی دیگر شفیلد یونایتد در خانه با نتیجه دو بر یک به لسترسیتی باخت و وستهام هم با نتیجه سه بر یک از سد میزبانش واتفورد گذشت.


بیشتر بخوانید:  نخستین پیروزی استون ویلا در لیگ برتر پس از سال ۲۰۱۶


انتهای پیام/

نتایج هفته دوم لیگ جزیره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار