نائب رئیس هیئت ووشو بانوان خوزستان به تشریح عوامل رشد و توسعه ورزش ووشو بانوان استان پرداخت.

ندا نیسی نائب رئیس هیئت ووشو بانوان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: برگزاری دوره‌ها، کارگا‌های آموزشی و بازی آموزی برای مربیان و قهرمانان و استفاده از اساتید برجسته این رشته، انجام تمرینات مستمر، تقدیر از مربیان و ورزشکاران می‌تواند به رشد و پیشرفت این ورزش در استان شود.

او در ادامه با اشاره به تعداد سالن‌های ووشو در استان بیان داشت: در حال حاضر در سال ٢٠ مسابقه سبکی و استانی داریم که اگر سالن خاص بانوان که مجهز و استیج دار در ٥ شهرستان که قطب ووشو استان است.

نیسی ضمن اعلام شهرستان‌های قطب ووشو در استان تصریح کرد: شهرستان‌های مثل اهواز، ماهشهر، ایذه، دزفول و بهبهان داشته باشیم می‌توانیم رشد مضاعف بانوان ووشوکار را شاهد باشیم.

 نائب رئیس هیئت ووشو بانوان خوزستان ادامه داد: مطمئنا با مهیا کردن این امکانات می‌توانیم موفقیت بیشتر در ووشوی بانوان خواهیم داشت.

این مقام مسئول در پایان گفت: برای پیشرفت رشته ووشو معرفی این رشته در مکان‌های عام و برگزاری دوره های استعدادیابی است که بهترین راه جذب همکاری با آموزش و پرورش و از مدارس می توانیم استعدا‌های زیادی جذب کنیم.

انتهای پیام/م

استعداد یابی در ووشو بانوان خوزستان

برچسب ها: ووشو ، ورزش و جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار