شهردار آبادان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده طی مدت ۱۰ روز کار آسفالت خیابان های مسکن مهر آبادان را به پایان می رسانیم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حسین حمید پور شهردار آبادان ظهر امروز شنبه در جلسه بررسی جمع بندی مسائل مربوط به شهرستان آبادان در حوزه جاده ها، مسکن مهر و بازآفرینی بافت فرسوده که در محل سالن اجتماعات فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد، گفت: تفاهم نامه ای را با راه و شهرسازی درباره مسکن مهر منعقد و کار را در سال ۹۷ آغاز کردیم اما از آنجایی که این تفاهمنامه تعدیل نداشت با مشکل مواجه شدیم.

او ادامه داد: در حال حاضر ۲۰۰ تن قیر را تامین کردیم و طبق برنامه ریزی ۱۲ هزار مترمربع زیر ساختی را که در مسکن مهر آماده است را آسفالت می کنیم.

شهردار آبادان افزود: مبلغ تفاهم نامه منعقد شده با قیمت واقعی تفاوت دارد  و سه برابر شده لذا ادامه کار در مسکن مهر مشکل است.

حمیدپور گفت: قول می دهیم طی مدت ۱۰ روز خیابان های مسکن مهر را که بیس سازی شده را آسفالت کنیم و مسکن مهر را تحویل می دهیم.

او ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر ۴۰ درصد از عملیات اجرایی آسفالت خیابان های مسکن مهر آبادان انجام شده و مابقی هم در دست انجام است، پس از اتمام آسفالت این ۱۲ هزار مترمربع خیابان، کار را تحویل و دیگر ادامه نمی دهیم زیرا با توجه به تورم و نبود تعدیل در تفاهمنامه انجام کار برایمان صرفه ندارد.

انتهای پیام/ د

آسفالت مسکن مهر طی ۱۰ روز آینده

برچسب ها: تفاهم نامه ، آسفالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.