نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : با وجود مزاحمت‌های دشمنان در طول ۴۰ سال گذشته، توانسته‌ایم به عنوان یک قدرت بزرگ در دنیا مطرح باشیم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : در ۴۰ سال گذشته دشمنان مزاحمت‌های فراوانی برای ما ایجاد کردند، اما امروز ایران اسلامی توانسته به عنوان یک قدرت بزرگ در دنیا مطرح باشد.

او گفت : امروز کشور ما به برکت ولایت فقیه با همه مزاحمت دشمنان خوب اداره شده، با این وجود مقام معظم رهبری هرگز به شرایط موجود قانع نبوده اند، زیرا برای اینکه انقلابی بمانیم باید زنده بوده و حرکت رو به رشدی داشته باشیم.

او در ادامه با بیان اینکه باید از وابستگی بیرون بیاییم، گفت: هرچه که ما را وابسته می‌کند باید از آن فاصله بگیریم که یکی از این وابستگی‌ها نفت است که امام (ره) از همان روز اول می‌گفتند باید از وابستگی از نفت خارج شویم.

او در ادامه با اشاره به تاکیدات همیشگی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه خدمتگزار مردم هستم، افزود: باید روحیه خدمت‌گزاری نصب‌العین مدیران باشد.

آیت الله علما گفت: مقام معظم رهبری نیز همواره از خدمتگزاری به مردم به عنوان یک فرصت یاد می‌کنند که مدیران باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

او با تاکید بر اینکه باید روی سلامت مسئولین کار شود، افزود: اگر نام رجایی و باهنر تا امروز زنده مانده به خاطر سلامت این بزرگواران بوده است، لذا مدیران باید سلامت را به زیر مجموعه‌های خود تعلیم کنند، چرا که سلامت نظام را نگه می‌دارد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه با تاکید بر اینکه اقتصاد و تولید در کشور دو امر مهم هستند، افزود: برای حل مشکلات موجود باید این دو بخش را تقویت کنیم.

آیت الله علما با اشاره به تحریم‌های دشمنان گفت: هدف دشمنان از تحمیل تحریم‌ها به ما وارد آمدن فشار اقتصادی به کشور برای جلوگیری از پیشرفت ما بوده که خوشبختانه نتوانسته و نمی‌توانند به این هدفشان برسند .

 

 

انتهای پیام/د

در ۴۰ سال گذشته دشمنان مزاحمت‌های فراوانی برای ما ایجاد کردند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.