۲۳۰ مقاله از سوی محققان و پژوهشگران کشور به دبیرخانه همایش ملی منابع طبیعی و توسعه پایدار در زاگرس در چهارمحال و بختیاری ارسال شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عطاالله ابراهیمی رئیس دومین همایش ملی منابع طبیعی و توسعه پایدار در زاگرسگفت: ۲۳۰ مقاله به دبیرخانه این همایش در چهارمحال و بختیاری ارسال گردید.

او افزود: از این تعداد، ۱۹۵ مقاله پذیرفته شده است که ۲۴ مقاله به صورت شفاهی و ۱۷۱ مقاله به صورت پوستر در روز‌های برگزاری همایش ارائه می‌شود.

ابراهیمی اضافه کرد: دومین همایش ملی منابع طبیعی و توسعه پایدار زاگرس در هفت محور اصلی شامل آبخیزداری و توسعه پایدار در زاگرس، جنگلداری و توسعه پایدار در زاگرس، مرتع داری و توسعه پایدار در زاگرس، محیط زیست و توسعه پایدار در زاگرس، شیلات و توسعه پایدار در زاگرس، علوم زمین و توسعه پایدار در زاگرس و صنایع چوب و توسعه پایدار در زاگرس و محور ویژه مخاطرات طبیعی با تاکید بر سیلاب، ششم و هفتم شهریورماه جاری در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود.

او ادامه داد: شش میلیون هکتار از ۱۴ میلیون هکتار جنگل‌های واقع شده در ایران در محدوده زیست‌بوم جنگل‌های زاگرس قرار دارد که حیات فلات مرکزی و جلگه خوزستان به آن وابستگی شدیدی دارد.

ابراهیمی، فراهم کردن بستر تعامل مردم با مسئولان در حفاظت از زاگرس را از رویکرد‌های اصلی این همایش برشمرد.

انتهای پیام/خ

برگزاری دومین همایش ملی منابع طبیعی و توسعه پایدار در زاگرس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار