سه آلمانی ۱۸ تا ۲۲ ساله مظنون به عضویت در جنبش «چپ-افراطی» که در آستانه نشست گروه هفت بازداشت شده بودند، به دو تا سه ماه زندان و همچنین ممنوعیت حضور در خاک فرانسه محکوم شدند.

فرانسه سه آلمانی را به زندان محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، سه مرد جوان در دادگاه شهر «بایون» در جنوب غربی فرانسه به اتهام حمل سلاح ‏، عضویت در یک گروه برای اقدامات خشونت آمیز و یا تخریب‌های عمدی محاکمه شدند. آن‌ها با خودرویی ثبت شده در آلمان از شهر نورنبرگ می‌آمدند که روز چهارشنبه در یک ایستگاه کنترل جاده‌ای اطراف بیاریتز بازداشت شدند.

به گفته سباستین بارالدی، دادستان فرانسوی، هنگام بازرسی از خودروی حامل آن‌ها تعدادی نقاب، گاز اشک آور، یک چکش یخ شکن و همچنین اسنادی مربوط به چپ‌گرایی افراطی پیدا شد. این سه آلمانی در دادگاه بدون اشاره به سابقه کیفری خود در آلمان، تاکید کردند که قصد دارند برای طبیعت گردی به اسپانیا بروند.

آن‌ها اولین کسانی هستند که در بایون در چارچوب تدابیر قضایی ویژه طی برگزاری نشست سران گروه هفت محاکمه شدند. این تدابیر قضایی ویژه شامل بسیج ۷۰ وکیل, ۱۷ دادستان و آماده سازی بیش از ۳۰۰ سلول برای بازداشت‌های احتمالی است.

در این محاکمه دو نفری که ۲۲ ساله هستند به سه ماه و نفر سوم که ۱۸ ساله است به دو ماه زندان قطعی وهمچنین هر سه به پنج سال محرومیت از حضور در خاک فرانسه محکوم شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آلمان ، فرانسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار