سران باشگاه لیورپول درصدد تمدید قرارداد با فن دایک بازیکن هلندی خود هستند.

دستمزد هفتگی فن دایک ۲ برابر می‌شود؟به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ویرجیل فن دایک، مدافع هلندی تیم فوتبال لیورپول آماده است تا قرارداد جدیدی با باشگاه لیورپول امضا کند.

فن دایک یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان لیورپول به شمار می‌رود که در موفقیت‌های فصل گذشته تیمش نقش پر رنگی ایفا کرد و موفق شد در پایان فصل گذشته عنوان برترین بازیکن لیگ برتر انگلیس را به خود اختصاص دهد.


بیشتر بخوانید: مدافع منچستریونایتد پیشنهاد نجومی تیم همشهری را رد کرده بود


اگر چه فن دایک سال گذشته به لیورپول پیوست و هنوز ۴ سال از قراردادش باقی مانده، اما سران باشگاه لیورپول درصدد هستند قرارداد جدیدی با این بازیکن به امضا برسانند.

طبق گزارش نشریه ۹۰ دقیقه فن دایک در حال حاضر ۱۲۵ هزار پوند در هفته دریافت می‌کند و قرارداد جدید رقم دستمزد هفتگی او را به ۲۵۰ هزار پوند خواهد رساند که این ۲ برابر مبلغ دستمزد فعلی او است.


بیشتر بخوانید: مدافعی که آرزوی هر تیمی است


جردن هندرسون کاپیتان تیم، اندی رابرتسون، ترنت الکساندر آرنولد و جو گومز در کنار سادیو مانه، رابرت فرمینیو و محمد صلاح بازیکنانی هستند که در یک سال و نیم گذشته قرارداد‌های جدیدی با لیورپول منعقد کردند.


بیشتر بخوانید: نامزد‌های بهترین بازیکن سال فیفا معرفی شدند


کلوپ و مسئولان لیورپول تصمیم گرفتند در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی، هزینه‌ زیادی صرف خرید بازیکنان جدید نکنند و اولویت باشگاه تمدید کردن قرارداد بازیکنانی مانند فن دایک باشد.

ارزش فن دایک در ترانسفر مارکت پس از انتقال او به لیورپول افزایش یافته است و عملکرد خوب او در این تیم باعث شد تا این مدافع هلندی  نامزد دریافت جایزه توپ طلای فیفا شود.

گفته می‌شود مذاکرات بین  فن دایک و لیورپول برای تمدید قرارداد پس از لیگ قهرمانان اروپا آغاز شده است.


بیشتر بخوانید: گرانترین مدافعان تاریخ فوتبال؛ مگوایر در صدر، فن دایک و هرناندز در رده‌های بعدی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار