نسخه آلفا بازی Call of Duty: Modern Warfare در دسترس کاربران PS4 قرار گرفت

شرکت اکتیویژن اعلام کرد که نسخه آلفا بازی Call of Duty: Modern Warfare با قابلیت اجرای بخش دو به دو در فروشگاه پلی استیشن قرار گرفت.

نسخه آلفا بازی Call of Duty: Modern Warfare در دسترس کاربران PS4 قرار گرفتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Call of Duty یکی از عناوین بسیار پرطرفدار رایانه‌‍ای است که در سبک اکشن ساخته شده و تقریبا نیمی از این مجموعه روایتگر جنگ جهانی و نیمی دیگر از آن روایتگر داستانی در زمان حال یا آینده است. چند ماه پیش شرکت اکتیویژن نسخه جدید این بازی را معرفی کرده است که Call of Duty: Modern Warfare نام دارد و در دنیای امروزی جریان دارد. به تازگی نسخه اولیه و آلفا این بازی که نسخه آزمایشی و دمو بازی Call of Duty: Modern Warfare به شمار می‌رود و دارای محدودیت‌های زیادی است در دسترس گیمرهای کنسول PS4 قرار گرفت؛ طبق اعلام شرکت سازنده، گیمرها برای اجرای این نسخه از بازی احتیاجی به تهیه حساب Play Station Plus نخواهند داشت.

نسخه آلفا بازی Call of Duty: Modern Warfare در دسترس کاربران PS4 قرار گرفت

این در حالی است که ماه آینده قرار است نسخه‌ی بتا بخش چند نفره بازی مذکور منتشر شود و شرکت اکتیویژن به طور کاملا ناگهانی این نسخه را برای کاربران کنسول PS4 عرضه کرد. گیمرهایی که قصد دریافت این نسخه را داشته باشند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه پلی استیشن این نسخه آزمایشی را دریافت کنند. همچنین این نسخه اولیه از بازی حجمی نزدیک به ۳۶ گیگابایت خواهد داشت و گیمرها برای نصب این بازی باید از وجود داشتن فضای خالی در کنسول خود مطمئن باشند.


بیشتر بخوانید: بازی Need for Speed Heat سبکی کاملا جدید خواهد داشت


این نسخه آلفا به کاربران امکان اجرای بخش 2V2 Multiplayer را در سه نقشه مختلف می‌دهد که شامل مپ‌های Pine، King و Speedball می‌شود؛ همچنین شرکت سازنده اعلام کرده است که تا آخر هفته نقشه‌های بیشتری به این بازی اضافه خواهد شد. قرار است نسخه بتا بازی در ۱۲ سپتامبر در دسترس کاربران قرار گیرد و نسخه بتا نیز از قابلیت کراس‌پلی پشتیبانی خواهد کرد و به این ترتیب گیمرهای کنسول PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر می‌توانند به صورت آنلاین با یکدیگر بازی کنند.

انتهای پیام/

ورود نسخه اولیه بازی Call of Duty: Modern Warfare به فروشگاه پلی استیشن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.