پیشکسوت تیم استقلال نسبت به حواشی دیدار این تیم با ماشین سازی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ستار همدانی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران درباره شکست یک بر صفر این تیم از ماشین سازی تبریز در بازی اول لیگ برتر و حواشی پس از این بازی بیان کرد: باید از چند زاویه به این شکست نگاه کنیم. یکی از مشکلات استقلال در ۷ - ۸ سال اخیر زجر کشیدن از حواشی است. قدیم همیشه حاشیه از روی سکو‌ها به تیم منتقل ‌می‌شد، اما اکنون تمام حواشی‌ها از درون باشگاه و مدیریت استقلال ایجاد می‌شود. این موضوع عواقب خوبی ندارد. وقتی حاشیه از بیرون باشد کل تیم با هم متحد شده و علیه آن می‌جنگند، اما وقتی از درون باشگاه این اتفاق می‌افتد، چگونه می‌توانیم متحد باشیم و نمی‌توانیم با خودمان بجنگیم.

همدانی: سوء مدیریت استقلال دلیل صادرنشدن کارت مترجم استراماچونی است/ بازیکنی که تا نصف شب در کنسرت باشد در زمین راه می رود

سوء مدیریت به استقلال آسیب می‌زند

او ادامه داد: این مشکلات سال‌ها است گریبانگیر تیم بزرگ استقلال شده و هیچکس هم به آن توجهی ندارد. سوء مدیریت و انتصاب افراد ضعیف برای اجرایی و عملیاتی کردن کار‌ها به استقلال آسیب می‌زند. این تیم بزرگ باید حمایت شود و دست هواداران را باید بوسید که با وجود این همه فشار و بار روانی که روی آن‌ها وجود دارد، بدون توقع از تیم حمایت می‌کنند.

فراهم کردن ابزار استفاده از دانش استراماچونی مهم است

همدانی تصریح کرد: مشکل دیگر این است که آوردن مربی بزرگ و حرفه‌ای مانند استراماچونی یک بحث است و باید از افرادی که شرایط حضور این مربی باکلاس ایتالیایی در ایران را فراهم کردند تقدیر بشود، اما اینکه چگونه مسیر را هموار کنیم، ابزار و امکانات در اختیار او قرار بدهیم بحث مهم دیگری است. تیم استقلال مشکلات زیادی دارد و برای من عجیب است چگونه مدیریت باشگاه استقلال نتوانست کارت مترجم استراماچونی را بگیرد. این موضوع دیگر تقصیر فدراسیون و سازمان لیگ نیست.

دوستان متوجه نیستند برای مدیریت به کجا آمده اند

او افزود: وقتی باشگاه اقدامی انجام نداده است چه انتظاری از سازمان لیگ دارید. این ماجرا دقیقا مانند اتفاقی است که برای میلیچ در فرودگاه افتاد. در باشگاه استقلال سوء مدیریت وجود دارد و من مانده ام چگونه ممکن است این باشگاه بزرگ تنها از سوی امیرحسین فتحی اداره شود. باید باشگاه را سازماندهی کرده و کمیته‌های مختلفی در آن تشکیل شود. شاید دوستان متوجه نیستند برای مدیریت کجا آمده اند. هوادار استقلال از جان برای این تیم مایه می‌گذارد.

همدانی: سوء مدیریت استقلال دلیل صادرنشدن کارت مترجم استراماچونی است/ بازیکنی که تا نصف شب در کنسرت باشد در زمین راه می رود


بیشتر بخوانید: متهم ردیف اول در استقلال چه کسی است؟


نداشتن رهبر مدیریتی سبب شده هر شخصی هر کاری می‌خواهد در استقلال انجام بدهد

مربی اسبق استقلال ادامه داد: باید وزارت ورزش به این مسائل ورود کرده و وضعیت را اصلاح کند. ما اکنون فاقد رهبر در زمین و تیم پشتیبانی هستیم. اگر استقلال یک رهبر مانند پژمان منتظری که آقایان به راحتی او را رد کردند داشت یا فردی مانند امید ابراهیمی جذب می‌شد، یک بزرگ‌تر درون زمین بود مطمئن باشید استقلال آن گل را از ماشین سازی نمی‌خورد. باید افراد در هر کمیته کار خودشان را انجام بدهند نه اینکه دکتر ستوده به عنوان پزشک تیم وظیفه ترجمه صحبت‌های سرمربی را هم انجام بدهد. او محبت دارد، اما کار اشتباه است. سوء مدیریت در استقلال سبب می‌شود هر کسی هر کاری دلش بخواهد انجام بدهد. باید در باشگاه استقلال ساختار درست شود.

همدانی: سوء مدیریت استقلال دلیل صادرنشدن کارت مترجم استراماچونی است/ بازیکنی که تا نصف شب در کنسرت باشد در زمین راه می رود

بازیکنی که تا نصف شب در کنسرت باشد در زمین راه می‌رود

همدانی درباره اینکه با توجه به حرفه‌ای شدن فوتبال آیا بازیکنان ملزم به یادگیری زبان انگلیسی هستند، اظهار داشت: این هم به ساختار باشگاه باز می‌گردد. باید این اتفاق بیفتد، اما باشگاه‌های ما هیچ کار فرهنگی انجام نمی‌دهند. یاد گرفتن زبان انگلیسی هم جزو همین ملزوم‌های فرهنگی است. شاید جالب نباشد من این موضوع را مطرح کنم. یک هفته پیش به کنسرت دعوت شده بودم و دیدم در شرایطی که تنها هفت روز به آغاز لیگ مانده بود و مردم پس از سال‌ها ناکامی به بازیکن استقلال برای جبران ناکامی دل بسته اند، سه بازیکن این تیم تا ساعت ۲:۳۰ نصفه شب در کنسرت بودند. همان نفرات در بازی با ماشین سازی در زمین راه می‌رفتند. استقلال یک فرمانده در بیرون و یک فرمانده در زمین می‌خواهد. این تیم فردی می‌خواهد که بازیکنان را توجیه و کنترل کند.

استراماچونی، مسئول فنی تیم است، اما یک نفر باید بازیکنان را بیرون از زمین جمع و جور کند

او ادامه داد: استراماچونی از وضعیت فرهنگی کشور ایران خبر ندارد و نمی‌داند بازیکنانش چگونه بیدار می‌شوند. او فقط باید به مسائل فنی رسیدگی کند، اما بیرون از زمین یک نفر باید بازیکنان را جمع و جور کند چرا که در غیر این صورت این تیم جان نمی‌گیرد. آن بازیکنی که نصفه شب به کنسرت می‌رود، نمی‌تواند به تیم کمک کند. با این وضعیتی که دوستان راه انداخته اند آینده استقلال را بد می‌بینم. استقلال روز گذشته بد بازی نکرد و می‌توانست بهتر عمل کند. اگر این مسائل درست شود استقلال جان می‌گیرد.


بیشتر بخوانید: واکنش مدیر رسانه‌ای استقلال به عصبانیت استراماچونی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار