کارشناس فوتبال گفت: شیوه بازی پرسپولیسی ها با زمان برانکو فاصله داشت و فوتبال تیمی شان منظم نبود.

جلال چراغپور کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد سرخابی‌ها در اولین بازی لیگ نوزدهم فوتبال گفت: بازی پرسپولیس و پارس جنوبی جم کیفیت پایینی داشت و شیوه بازی پرسپولیسی‌ها با زمان برانکو فاصله داشت. جابه جایی در نقل و انتقالات لیگ ایران زیاد انجام می‌شود و هیچ جای فوتبال دنیا حتی در لیگ‌های آسیایی و عربی این حدود انتقال صورت نمی‌گیرد. هر تیم به طور متوسط ۶ بازیکن جابه جایی داشته است و در استقلال و پرسپولیس هم شاهد این موضوع بودیم و این مسئله باعث می‌شود هماهنگی تیمی دیر صورت بگیرد و کیفیت فوتبال پایین بیاید. به هر حال انتقال زیاد بازیکنان نظم تیمی را به هم می‌ریزد و این موضوع جزء نقاط ضعف بازی‌های هفته اول بود.

چراغپور:نحوه بازی پرسپولیسی ها با زمان برانکو فاصله دارد / سرمربی استقلال تحمل باخت ندارد


بیشتر بخوانید: پرسپولیس یک - پارس‌جنوبی صفر/ چیپ ترابی روبان افتتاحیه لیگ برتر را قیچی کرد


رفتار استراماچونی در شان این مربی نبود  

او ادامه داد: بازی استقلال و ماشین سازی پرتحرک بود و هر ۲ تیم استراتژی دفاعی نداشتند و فقط به دنبال ارائه بازی هجومی بودند. تیم استقلال با وجود اینکه در بخش هجومی خوب کار کرد، اما در بخش دفاعی ضعیف بود. البته سرمربی استقلال عصبانی بود و این موضوع نشان می‌دهد که او تحمل باخت را ندارد. به نظرم  رفتار استراماچونی در شان این مربی  نبود و مسئولان این تیم باید چاره‌ای بیاندیشند.


بیشتر بخوانید: استقلال صفر - ماشین سازی یک/استراماچونی در گام اول به زمین سفت خورد


پرسپولیس به هماهنگی تیمی نیاز دارد 

کارشناس فوتبال درباره عملکرد کالدرون سرمربی پرسپولیس گفت: با توجه به جابه جایی زیاد بازیکن و تفکرات جدید سرمربی پرسپولیس نتوانستیم نحوه و سبک فوتبال کالدرون را تشخیص بدهیم. فوتبال تیمی پرسپولیس منظم نبود، اما با توجه به اینکه این تیم پیروز شد به همین علت  کالدرون  نمره قبولی گرفت. به هر حال پرسپولیس به هماهنگی تیمی نیاز دارد تا به نظم برانکو بازگردد.

چراغپور:نحوه بازی پرسپولیسی ها با زمان برانکو فاصله دارد / سرمربی استقلال تحمل باخت ندارد

چراغپور درباره ارزیابی اش از هفته اول لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: اتفاقاتی که در تعطیلات رخ داد قابل پیش بینی بود که شروع بازی‌ها با تحولات همراه باشد. علاوه بر این طبیعی بود که طرح بلیت فروشی الکترونیکی در ابتدا مشکلات اجرایی داشته باشد. به هر حال این طرح با این عظمت و در فرصت کم استارتش زده شد و در ادامه شرایطش  بهتر می‌شود.


بیشتر بخوانید: محمودزاده: متن قرارداد حقوقی مربیان باشگاه استقلال دارای اشکالات انشایی بود


سیستم بلیت فروشی الکترونیکی باید اصلاح شود 

او درباره اعتراض تماشاگران به نحوه بلیت فروشی الکترونیکی بیان کرد: به طور حتم گروهی تشکیل می‌شود تا مشکلات این طرح را بررسی کند. زمانی که تماشاگران تجمع می‌کنند ورود و خروج آن‌ها از گیت‌ها به کندی انجام می‌شود و این سیستم باید در ادامه  بازی‌ها اصلاح شود.

او در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تیم تراکتور در خارج از خانه بازی می‌کرد نتیجه تساوی این تیم قابل قبول بود و دنیزلی نمره متوسط گرفت. همچنین باید چند هفته از لیگ برتر بگذرد تا درباره عملکرد تیم‌ها صحبت کنیم.


بیشتر بخوانید: جدول و نتایج دیدار‌های روز دوم هفته اول لیگ برتر فوتبال


انتهای پیام/

اظهارات کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار