مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از تداوم هوای گرم طی سه روز آینده در سطح استان اردبیل خبر داد.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی سه روز اول هفته جاری در تمام شهر‌های استان اردبیل هوای گرم (بویژه امروز ۲ شهریور) تداوم خواهد داشت.

او بیان کرد: از روز سه شنبه (۵ شهریور) ضمن کاهش چند درجه‌ای دمای هوا از شدت گرمی هوا در سطح استان اردبیل کاسته شده و بویژه در مناطق مرکزی که همراه با هوای نسبتاً خنکی خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: از عصر امروز تا قبل از ظهر فردا ضمن وزش باد در مناطقی از استان اردبیل (بویژه در ارتفاعات) شاهد رشد ابر نیز خواهیم بود.

محمدی گفت: از لحاظ بارشی تا آخر این هفته سامانه فعال بارشی در استان اردبیل انتظار نمی‌رود و طی بعدازظهر‌ها در اغلب مناطق مرکزی و شمالی استان وزش باد پدیده غالب خواهد بود.

او افزود: لازم به توصیه است که به دلیل کاهش رطوبت موجود در منطقه و افزایش محسوس دما و از طرفی وزش باد طی بعدازظهر‌ها زمینه برای آتش سوزی مراتع و جنگل‌های استان محتمل می‌باشد که ضروری است مسئولین و عموم مردم استان تمهیدات لازم را مبذول فرمایند.

انتهای پیام/ح

افزایش دمای هوا در اردبیل

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.