مسئولان اسلام آباد غرب و فرماندار به مناسبت هفته دولت با امام جمعه به عنوان نماینده، ولی فقیه در شهرستان دیدار و از رهنمود‌های وی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هم‌زمان با آغاز هفته دولت و در برنامه‌ای مُدون که هرساله از سوی فرمانداری اسلام آباد غرب اجرایی می‌شود، در روز نخست و در برنامه اول با حضور در دفتر امام جمعه با وی به‌عنوان نماینده، ولی فقیه دیدار و در برنامه دوم ادای احترام به شهدای گران قدر می‌کنند.

فرماندار اسلام آباد غرب گفت: در اوایل انقلاب هر کدام از گروه‌های معاند و تروریست بر مشی مسلحانه با نظام وارد مبارزه شدند و در آستانه نوپایی نظام با تدبیر رهبری و نخست وزیری و با حضور نیرو‌های با دانش و علاقه به خدمت اشرافیت پیدا شد.

جهانبخش حیدری افزود: یاد و خاطره شهدایی که در خط مقدم مبارزه با انحراف و نگه داشتن سازمان و در ادامه ۸ سال دفاع مقدس هشیارانه و شجاعانه جنگیدند را گرامی می‌داریم، دشمنان هر آنچه در توان داشتند برای تضعیف نظام گام، اما حال نظام پشت سر رهبر انقلاب برای اهداف متعالی نظام با قدرت پا بر جا در مسیر پر صلابت برگرفته از امام و شهدا را ادامه می‌دهند.

او گفت: در راستای آرمان‌های امام و شهدا با یک ید واحده برای خدمت به مردم و شهرستان و به کار بگیرم هر آنچه خداوند در اختیار ما قرار داده اند.

فرماندار اسلام آباد غرب در بخشی از سخنان خود به اقدامات مهم در شهرستان اشاره، و گفت: در مجموع ۵۵ پروژه عمرانی در بخش شهری و روستا که بیش از ۱۸ میلیارد برای انان هزینه شده است را در حوزه‌های مختلف، در بهسازی روکش آسفالت، معابر، خدمات به روستاها، طرح‌های آبی و مسکن روستایی به مرحله اجرا درآمد.

حیدری گفت: در مجموع ۱۵۲۵۸ در واحد در جریان زلزه در شهرستان آسیب که در این میان ۳۹۵۸ تخریبی ۱۱۲۰۰ تعمییری که به اتمام رسیده است واحد‌های باقی مانده تخریبی نیز تا آخر شهریور با جشن اتمام تحویل داده خواهد شد، از مجموع ۴۳۵ واحد دامی و ۵۳ تخریبی و بقیه تعمییری که بازسازی و در اختیار مردم قرار گرفتند .

 

 

انتهای پیام/د

دیدار مسئولان اسلام آباد غرب و فرماندار با امام جمعه

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.