مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از بهره برداری درمانگاه فرهنگیان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

بهره برداری درمانگاه فرهنگیان دراسدآبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، غلامرضا همایی لطیف، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد گفت: با وجود ۲ هزار و ۸۴۰ شاغل فرهنگی و بازنشسته فرهنگی و ۱۷ هزار دانش آموز وجود درمانگاه فرهنگیان برای ارائه خدمات رایگان ویژه به فرهنگیان ضرورت داشت که با پیگیری نماینده اسدآباد از طریق مجمع خیرین کشور این درمانگاه در خیابان صاحب الزمان (عج) راه اندازی و افتتاح می‌ شود.

او گفت: فعلا این درمانگاه خدمات عمومی، دندانپزشکی، پانسمان و تزریقات ارائه خواهد داد سپس در برنامه‌های آینده تخصصی شدن درمانگاه نیز پیش بینی شده است.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از راه اندازی زمین چمن مصنوعی هنرستان امام (ره) شهر اسدآباد در هفته دولت خبر داد و افزود: این طرح از محل اعتبارات ملی توسط نوسازی مدارس با صرف اعتباری افزون بر ۳ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

همایی لطیف ادامه داد: در هفته دولت ۲ مدرسه ۳ کلاسه در روستا‌های سمیران و ماوی از محل اعتبارات استانی با اعتباری افزون بر ۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی از سوی نوسازی مدارس کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

او از راه اندازی خانه معلم این شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: با افتتاح مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان اسدآباد خدمات بهتری به فرهنگیان شهرستان ارائه خواهد شد و ضرورت وجود خانه معلم از جمله خواسته‌هایی بود که همواره فرهنگیان اسدآبادی از آموزش و پرورش شهرستان مطالبه داشتند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با اشاره به طرح استخر شنای فرهنگیان شهرستان عنوان کرد: تا کنون برای این طرح ۳ میلیارد  با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد برای این طرح هزینه شده است.

وی در ادامه افزود: با تامین اعتبار ۲ میلیارد این  طرح تا آذرماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ب

راه اندازی ۲ مدرسه ۳ کلاسه در هفته دولت در اسدآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.