مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان یزد گفت: در پنج‌ماهه نخست امسال هزار و ۵۰۳ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  رضا زارع بیدکی مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد بابیان اینکه تسهیلات این صندوق برای ایجاد اشتغال، امور درمانی، مسکن، ازدواج و امور تحصیلی به مددجویان پرداخت می‌شود، گفت: طی پنج‌ماهه نخست سال جاری هزار و ۵۰۳ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی، اشتغال، تعمیر، ساخت و ودیعه مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت شد.

او با اشاره به سپرده‌گذاری ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیران در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد، افزود: تاکنون ۴۱ هزار و ۵۰۰ نفر در این صندوق افتتاح حساب کرده‌اند، با گردش وجه سپرده گزاری‌شده از سوی نیکوکاران در این صندوق امکان پرداخت تسهیلات برای مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر بدون دریافت سود بانکی فراهم می‌شود.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد بابیان اینکه هشت میلیارد و ۴۸۴ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه در پنج‌ماهه نخست امسال به نیازمندان اعطا شد، گفت: از مجموع تسهیلات اعطایی به نیازمندان طی این مدت پنج میلیارد و ۷۴۳ میلیون تومان در قالب ۱۲۱۲ فقره وام کارگشایی، یک میلیارد و ۸۴۷ میلیون تومان برای ایجاد ۱۳۲ مورد فرصت شغلی و ۸۷۶ میلیون تومان وام مسکن و ودیعه مسکن به ۱۴۷ نفر و ۱۸ میلیون تومان برای اعطای وجوه اداره شده خیران به ۱۲ نفر از مددجویان تحت حمایت و نیازمندان بوده است.

او بیان کرد: طی این مدت ۶۸۵ متقاضی نیز از سوی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد برای دریافت تسهیلات کارگشایی، اشتغال و ودیعه مسکن به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران معرفی‌شده‌اند و درمجموع شش میلیارد و ۴۰۸ میلیون تومان وام به آنان اعطاشده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد بابیان اینکه این صندوق در هر شهرستان یک باجه دارد، یادآور شد: شعبه اصلی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در استان یزد، در میدان مهدیه، ابتدای بلوار شهید منتظر قائم قرار دارد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نرم‌افزار‌های کاربردی همانند همراه بانک، اینترنت بانک و تلفن‌بانک می‌توانند به سایت اینترنتی www.sqev.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های ۴ - ۳۶۲۸۰۲۱۲ و ۳۶۲۸۰۳۵۰ ارتباط برقرار کنند.

در سال گذشته ۱۹ میلیارد و ۳۲۷ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی، اشتغال، تعمیر، ساخت و ودیعه مسکن به ۳۲۵۶ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت شد.

انتهای پیام/ غ

بیش از هزار و ۵۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان یزدی اعطا شد

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.