استاندار ایلام به همراه نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مدیران و مسئولین استانی از پروژه‌های راه سازی محور ایلام- مهران بازدید کردند.

بازدید استاندار و امام جمعه از پروژه های راه سازی ايلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، استاندار ایلام به همراه نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مدیران و مسئولین استانی از پروژه‌های راه سازی محور ایلام- مهران بازدید کردند.

پل زیرگذر ارغوان ورودی شهر ایلام، تونل کیلومتر ۵ ایلام- مهران، تونل دوم راه کربلا و پروژه‌های راه سازی قطعات مختلف محور ایلام- مهران از جمله موارد بازدید توسط استاندار و نماینده ولی فقیه در استان بود.

سلیمانی دشتکی در این بازدید گفت: خوشبختانه  اهداف بهسازی و ترمیم در  راهسازی محور ایلام – مهران در حال تحقق است و در این بخش راه و شهرسازی و پیمانکاران مربوطه  عملکرد قابل قبولی داشته اند به طوری که زیرگذر ارغوان در جهت ایمنی تردد و رفع گره ترافیکی در حال احداث می‌باشد و تا اربعین امسال به بهره برداری می‌رسد، حفاری تونل دوم راه کربلا به طول ۷۴۰ متر به پایان رسیده و جهت تردد اضطراری در ایام اربعین استفاده خواهد شد و بعد اربعین عملیات طاق بتونی و روشنایی این تونل آغاز خواهد شد.

او ادامه داد: حفاری تونل ۸۴۰ متری کیلومتر ۵ که اخیراً آغاز شده به خوبی در جریان است و تاکنون ۲۲۰ متر آن حفاری شده است و قسمت‌های باقیمانده محور در حال چهار بانده شدن است و عملیات رو سازی و آسفالت در این قسمت‌ها در حال انجام است و نصب جدا کننده بتونی نیز در قسمت‌هایی از مسیر آغاز شده است.

استاندار ایلام خاطر نشان کرد در مجموع اهداف مورد نظر برای اربعین امسال در حوزه راه سازی محور ایلام مهران در حال تحقق است و منطقه کنجانچم نیز تاکید شده تا همزمان با احداث پل بزرگ محور جهت تردد اضطراری رمپ موقت ایجاد شود تا گره ترافیکی در این قسمت نداشته باشیم.

 

انتهای پیام/ع

بازدید  استاندار و امام جمعه ایلام از پروژه های راهسازی

برچسب ها: استانداری ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.