اشتباهات بی‌پایان شهرداری شیراز/ نظارت چه معنایی در ارگان‌ها و نهادها دارد؟

گویا اشتباهات شهرداری شیراز تمامی ندارد؛ این ماجرا با حذف کلمه «شهید» از تابلوی یکی از خیابان‌های شهر بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، استان فارس از قبل از انقلاب تاکنون بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید از اقشار مختلف اعم از کودکان خردسال، بانوان، ورزشکاران، روحانیون، پزشکان و مهندسان، اساتید دانشگاهی و کهنسالان را در عرصه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

رهبر انقلاب در سفر اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۷ به استان فارس، شیراز را به قدمت و سابقه علم و ادب و دلدادگی به اهل بیت به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی معرفی کردند، نامگذاری که به واسطه قرار داشتن بارگاه نورانی امامزادگان والا مقام از جمله حضرت شاهچراغ (ع) صورت گرفت.

مردم شهیدپرور و ولایت مدار استان فارس به ویژه شهر مقدس شیراز به واسطه شهدا و وجود امامزادگان جلیل القدر و حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) همواره از مسئولان استانی و شهری انتظار دارند تصمیمات و کار‌هایی در این شهر انجام می‌شود با نظارت و دقت بیشتری صورت بگیرد.

در یکسال و نیم اخیر شهرداری شیراز اقدام به جمع آوری و یا نصب تابلو و بنر‌هایی در سطح این کلانشهر کرد، که برخی از این بنر‌ها حاشیه ساز و خبرساز شد و موجی از اعتراض را در سطح فضای مجازی به همراه داشت.

دوم اسفندماه سال ۱۳۹۶ بود که گروهی شبانه اقدام به جمع‌آوری عکس‌ها و تمثال‌های شهدا در سطح شهر شیراز کردند این در حالی بود که صبح آن روز قرار بود نخستین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس در سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار شود و این موضوع موجی از اعتراضات مردم خداجوی شیراز را به دنبال داشت.

در ادامه واکنش‌ها در پی جمع آوری عکس‌های شهدا، میرزاوند رئیس سازمان سیما و منظر شهری شهرداری شیراز ضمن ادای احترام به ساحت شهدا، جمع‌آوری تعدادی از بنر‌های تصاویر شهدا را اقدامی معمول و با هدف نوسازی این تصاویر همزمان با آغاز سال نو دانست.

اشتباهات بی پایان شهرداری شیراز

این تنها حرکت شهرداری شیراز نبود و در ادامه شامگاه چهارم مهر ۱۳۹۷ بود که خبری مبنی بر نصب یک بنر توهین‌آمیز به شهدا در سطح شهر شیراز در فضای مجازی پیچید به طوری که کاربران زیادی در این زمینه عکس‌العمل نشان دادند.

در این بنر که به مناسبت هفته دفاع مقدس از سوی شهرداری شیراز در میدان نمازی نصب شده بود از تصاویر سربازان رژیم غاصب صهیونیستی به جای رزمندگان دفاع مقدس استفاده شده بود که این مسئله موجب ناراحتی مردم متدین شیراز شد و شبانه گروهی از مردم این بنر موهوم را به پایین کشیدند.

در پی این اتفاق رئیس شورای اسلامی شهر شیراز و همچنین شهردار شیراز نسبت به این مسئله واکنش نشان دادند و از مردم عذرخواهی کردند.
به دنبال این ماجرا و واکنش ها، با دستور شهردار شیراز، رئیس روابط عمومی شهرداری و رئیس روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز برکنار شدند.

بیست و پنجم مهرماه ۱۳۹۷ علی صالحی دادستان پیشین شیراز از صدور کیفرخواست برای عاملان پرونده نصب بنر سربازان رژیم صهیونیست و دستگیری چهار نفر از عوامل مرتبط با این موضوع و ارسال پرونده آن‌ها به دادگاه خبر داد.

اشتباهات بی پایان شهرداری شیراز

در ادامه ۴۰ روز پس از آن که بنر موهوم تفنگداران رژیم اشغالگر قدس در یک میدان شهر شیراز حاشیه ساز شد، اشتباه املایی در عبارت انگلیسی درج شده در بنر DAWN WITH U.S.A (سپیده دم با آمریکا) به جای DOWN WITH U.S.A (مرگ بر آمریکا) مربوط به راهپیمایی ۱۳ آبان نیز واکنش‌هایی را برانگیخت.

‌روابط عمومی شهرداری شیراز به دنبال انتشار اخبار و تصاویری در مورد بنر ۱۳ آبان و اشتباه فاحشی که در آن وجود داشت، اعلام کرد که این اقدام توسط سازمان‌های تبلیغاتی انجام شده است.

اشتباهات بی پایان شهرداری شیراز

نصب المان شیخ مصلح الدین سعدی شیرازی، در مقابل باغ دلگشا، به علت شباهت نداشتن به تصاویر موجود از آن شاعر پرآوازه و شکل نامناسب از دیگر اشتباهات اخیر شهرداری شیراز بود که انتقادهای فراوانی را از سوی کابران شبکه‌های فضای مجازی  به دنبال داشت.

اشتباهات بی پایان شهرداری شیراز/فعلا منتشر نشود/در انتظار مصاحبه و پاسخ مسئولین شهرداری هستم

همچنین شامگاه دهم مردادماه ۱۳۹۸ بود که با انتشار عکسی در شبکه‌های اجتماعی نشان می داد که شهرداری شیراز به مناسبت شهادت امام جواد (ع) تابلویی را با نوشته اشتباه در یکی از خیابان‌های این شهر نصب کرده است.

در این تابلو که بر روی دیوار سازمان قطار شهری شهرداری شیراز نصب شده بود، جمله «شهادت امام جواد گرامی باد» به نمایش درآمده بود در حالی که برای شهادت همواره از کلمه «تسلیت» استفاده می‌شود.

اشتباهات بی پایان شهرداری شیراز

با انتشار این تصویر در فضای مجازی، روابط عمومی سازمان قطار شهری شیراز در واکنش به انتقاد‌ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که خطای موجود در تصویر مانیتور نمای ساختمان قطار شهری شیراز با مضمون شهادت امام جواد (ع) صرفا یک خطای نرم افزاری است که در حقیقت دو تصویر با دو پیام متفاوت روی هم افتاده است. با بزرگنمایی تصویر منتشر شده در فضای مجازی مشاهده خواهید کرد که سرکش‌های حرف "گ" در واژه‌ی گرامی وجود ندارد و آثاری از نقاط حرف "ت" و قسمتی از حرف "ل" واژه‌ی تسلیت به خوبی دیده می‌شود.

سازمان قطار شهری شیراز با قدردانی از اطلاع رسانی این خطا توسط شهروندان گفت: خطای نرم افزاری اصلاح شد.

احمد تنوری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز هم در پیامی در شبکه های اجتماعی با عذرخواهی از مردم نوشت: اشتباه صورت گرفته در تلویزیون شهری شهرداری شیراز صرفا به خطای نوشتاری منحصر نیست، طراحی و رنگ آمیزی شاد و استفاده از رنگ های جشنی برای مراسم عزاداری، کاری بس ناصواب است.

اشتباه ها در صف رو شدن

اما ماجرا  به همین جا ختم نشد و در تازه‌ترین اخبارها، شهرداری شیراز با نصب تابلویی جدید در یک خیابان در منطقه عادل‌آباد شیراز کلمه شهید را حذف کرد.این اشتباه درحالی است که پیش از این نام خیابان «شهید دستغیب» بوده و هنوز تابلو کوچه‌های فرعی این خیابان نیز با پیشوند «شهید» مزین است.

اشتباهات بی‌پایان شهرداری شیراز/ نظارت چه معنایی در ارگان‌ها و نهادها دارد؟

محمدرضا دهقانی مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده نسبت به تصاویر این تابلو که در فضای مجازی دست به دست می شود، مشخص شد که این عکس و تابلو مربوط به مدت قبل بوده است.

او، در خصوص نظارت شهرداری شیراز نسبت به نصب بنرها و تابلوهای شهری، اظهار داشت: سازمان شهرداری شیراز به محض کوچکترین اشتباه سریعا موارد را اصلاح می کند.

دهقانی با قدردانی از دغدغه رسانه ها نسبت به مسائل شهری، تصریح کرد: سازمان ترافیک شهرداری شیراز در این خصوص با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی کارگاه مصادیقی را راه اندازی کرده و خوشبختانه در مدت اخیر اتفاقات خاصی در این کلانشهر رخ نداده است.

گزارش از مریم رضایی
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
با سلام
احتراما وقتی که یک نفر را از شهری کوچک و دور دست برای این مهم به شهر پایتخت فرهنگی و شهر سوم اسلامی که با توجه به تعداد دانشگاه ها که در سطح کشور اول بوده و قطب گردشگری پزشکی کشور محسوب میگردد می آورند ، شخصی که در کارنامه خود کار مدیریتی خاصی انجام نداده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
مشکل اینجاست متاسفانه بعضی از مسولین تخصص اون پست ندارند شاید ایشون مدرک و رشته اش کامپیوتر باشه گذاشتنش شهردار...ما داریم امثال ایشون که مدرک با کارش با هک نمیخونه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
اشتباه یک بار اشتباه دوبار اینکاراعمدیه
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۸:۴۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
باید به هوش باشیم
Iran (Islamic Republic of)
س
۰۸:۴۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
سلام باید سریع تعقیب ومحاکمه شوندمسولین محترم نگذارید خون نادیده گرفته شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
شهردار قبلی خوب و دلسوز بود،این یکی تا الان که کار خاصی ازش ندیدیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
چرا نظارت نمیشه و اجازه میدهند هرکسی هر کاری دلش بخواد بکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۲:۰۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
اشتباه وسهو جزئی از کار است اما این اتفاقات خیلی مرموز است وبنظر عده ای مخصوصا دست به چنین اقداماتی میزنند
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۱:۲۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
اشتباه کجا بوده همش عمدیه. اشتباه 1بار 2بار، ن هر روز هرروز
کلاه سر کی میخوان بزارن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۲۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
متاسفم بر اونایی که عمدا با احساسات این مردم شریف و پاک بازی میکنن..
باید دوتاشونو اخراج کنن تا حساب کار بیاد دست بقیه البته همه خودین و از یه طیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
عندی هست درسته تعدادی ازنفوذیان وبهائیها دستگیرشدند اما سربازان گمنام اطلاعات سپاه پاسداران وسایرارگانهای امنیتی باید تمام نفوذیها وخائنین را دستگیر وفقط اعدامشان کنند تادیگر کسی به خود اجازه چنین جسارتی به خون شهدا ونظام اسلامی ندهد
مرگ بر نفوذیها وخائنین ومنافقان منزوی
بااین کارها راه بجایی نخواهید برد اسرائیل نابود شدنیست شک نکنید درودبرایران زمین امپراطور
Iran (Islamic Republic of)
همشهری
۲۳:۲۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
فکر نمی کنم این همه اشتباه سهوی باشد . یقینا با برنامه ریزی و هدفمند این اقدامات صورت می گیرد و امیدوارم که قوه قضائیه وارد عمل شود
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۲:۴۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۳۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
وقتی که در انتخاب مدیران بجای شایسته سالاری از رابطه سالاری استفاده میشه نباید انتظار بهتر از این داشت.
انتسابی که تو همه ادارات همینطوره.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضایونس زاده حقیقی
۲۲:۳۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
ازاقدامات شهرداری شیرازاظهارتاسف می کنم. ماهرچه داریم ازاین شهدا گرانقدر می باشد. ازآقای رئیسی رئیس دستگاه قضا خواهش می کنم که شهردارشیرازرا برکنارکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
یعنی داخل شهر شیراز کس دیگری برای مدیریت نداشتند شهرداری می بایست پشت میز نشین نباشد کف خیابان دستور بدهد نظارت کند برخورد کند جهادی باید کار شود
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۵۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
امان از بی نظارتی ...
Iran (Islamic Republic of)
.محمد.
۲۱:۵۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
چاره ایی نیست باید تحمل کنیم ما که جوان مستعد بیکار نداریم خدارو شکر همه جوانان مشغول کار هستن جناب شهردار هم که براساس لیاقتش منصوب شد خدای نکرده روابط اصلا دخیل نبوده پس مدارا کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
توبعضی جاها هم اسم مدارس رو که مزین با نام شهداست تغییردادن
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۲۱:۰۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
این شهردار بی کفایت کیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
کاشکی اسم کوچه و خیابون ها عدد بود اینکه هر کوچه اسم خاصی داره هم پیدا کردنش و هم یاد گیریش خیلی سخته .
Iran (Islamic Republic of)
امیررضا
۲۰:۳۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
شهرداری قبلی شیراز خیلی بهتر بود اما الان واقعا افتضاح هست .
Iran (Islamic Republic of)
کلپوره
۲۰:۱۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
ازمسئولین یک کلان شهر بعیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
جدی در نظر گرفتن این موارد زیاد خوب نیست البته اگر در سایر موارد شهری نیز چنین اشتباهاتی رخ دهد نشانه ضعف شهرداری هست و باید اصلاحات جدی صورت گیرد
Iran (Islamic Republic of)
دهه هشتادی
۱۹:۴۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
محال باور کنیم که سهوی بوده
خائنین هنوز هم در این مملکت جولان می دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
این آقایون هر کاری در شیراز دوست دارن انجام میدن چون میدونن بازخواست نمیشن!!! فوقش اگر بازداشت هم بشن با وثیقه آزاد میشن!!!
Iran (Islamic Republic of)
وجدان
۱۸:۵۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
ممنون از خبرنگاران خداشناس و با وجدان،سالهاست که در شیراز نه فقط شهرداری بلکه سازمانهای دیگر از جمله سازمان بیمه با کارمندان بی وجدان و از خدا بی خبر که راحت پشت میز و صندلیهای راحت جلوی باد کولر بی درد و غم نشسته اند وبا اکراه و غرور و خودبینی مردم گرفتار را از این اتاق به آن اتاق،از این اداره به آن اداره پاس می دهند بدون اینکه گره از کار کسی باز کنند ،در یکی از همین سازمانهای بیمه ای که منشی می گوید رییس جلسه دارد و رییس بی وجدان در حال خوردن پفک است،خدایا از دست این رییسان و زیر دستان انسان نما نجاتمان بده،در شهرمان انقدر خیابان با آسفالت خراب،و......هست یا حتی خیابانهایی که واقعا نیاز به پل هوایی داشته باشند و خیلی جا های دیدنی و تاریخی شهرمان که به یک خرابه نزدیکترند اما شهرداری با اعتماد به پیمانکار های از خدا بی خبر وپر کردن جیبشان کارهای شهری رابه آنها سپرده که این پیمانکاران هم خوب بلدند چگونه حق کارگران زیر دست خود را چپاول کنند و کار های بیهوده انجام دهند مثلا در این اوضاعی که باید در مصرف آب صرفه جویی شود تمام باغچه های خیابان شهید دوران بیجستون را که از قبل کلی هزینه برای جدول بندی و غیره کرده اند بی حساب و کتاب بزرگتر می کنند تا بعد هم در قراردادهایی مورد خوش آیند خودشان از بیت المال چپاول کنند آخه در همین خیابان تعداد زیادی مغازه ی مکانیکی و مربوط به کارهای خودرو می باشد که باید عابران پیاده از خیابان به جای پیاده رو استفاده کنند وحتی در خیابان هم گاهی او قات دوبل پارک کرده اند اینها را اگر ساماندهی کنید بهتر از این کارهای بیهوده که خیلی زیاد هم هستند و من فقط به یکی دو مورد اشاره کردم،نیست،لطفا ادارات شیراز را از این بی انصافها پاک کنید
Iran (Islamic Republic of)
کیهان
۱۸:۲۲ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
نمیدونم کی قراره به این مسائل رسیدگی کنن خوب چند نفرو به خاطر این کارا برکنار کنین تا حساب کار دست بقیه بیاد دیگه معلومه اشتباه در کار نبوده وهمش از قصد و غرض
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
باید یه تست صحت عقل و سلامت از مسئولان شهرداری از پایین ترین درجه تا بالاترین اون ها گرفته بشه و اگر مشکلی نداشتند توبیخ بشوند تا حواسشون را جمع کنند و دست از پا درازتر نکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
اعدام فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۶:۳۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
حالت خوبه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
دقیقاً کی باید اعدام بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
اعدام نمی کنند بلکه اصلاح می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۵:۴۲ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
وقتی معاون فرهنگی شهردار مهندسی مکانیک باشد و گزینش بر اساس اهداف جناحی و سیاسی باشد نه علمی و تخصصی و شایستگی نتیجه همین می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
باید هر چه زودتر رئیسی ورود کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
جناب رئیسی،دست من و دامن تو ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
باید برخورد جدی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
چطور این قدر جسورانه اشتباه می کنند و عذر خواهی نمی کنند و خطاهارا گردن این وآن می اندازند.باید هر کس که در این زمینه بی دقتی داشته یا عامدانه و برای رسیدن به اهداف شومش داره چنین کار هایی را کنه شدیداً باهاشون برخورد بشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
نه فقط شهرداری شیراز بلکه خیلی از ادارات و ارگان های شیراز از افراد و بی بندوبار فرا گرفته کسی هم نیس که جلوشون بگیره واقعا به داد شیراز برسید
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۳۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
برخورد جدی و قاطع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
شهردار شیراز باید برکنار بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
ما شهردار بیخیال نمی خواهیم ...این را به کی باید بگیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
کاکو خودشون همون اول و قبل از نصب به اشتباه بودن نوشته ها پی میبرن ولی چون حال ندارن اصلاحش کنن بیخیال میشن
Iran (Islamic Republic of)
اا
۱۸:۲۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
واقعا که خیلی رو دارید هر روز موفقیتها و عملکردهای عالی اهالی شیراز واستان فارس رو دارید می بینید بازم اونها رو متهم به بی حالی می کنید .( آخرین مورد برنامه عصر جدید.)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
کسی که این قدر بی حاله بره توی خونه اش بشینه ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
منتظر اشتباهات عمدی بعدی و عذرخواهی بعدی..... باید مجازات شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
واقعا جای تاسف است در سازمان به این بزرگی وبا اهمیتی اینقدر اشتباه در مدت یکسال البته اگر واقعا اشتباهی صورت گرفته باشد وعمدی در کار نباشد.... چطور وقتی مسائل به این راحتی را نمی توانیم انجام دهیم ومرتب می گوییم ببخشید اشتباه شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
مردم خدایجو ی شیراز هیچ ازاین موضوعاتی که درهمه شهرها متداول است وغیر عمد میباشدصلا ناراحت نشدند
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۵:۳۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
عجب ماشاءالله به هوشت
United States of America
ناشناس
۲۰:۲۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
تنبلی وتن پروری ویاسهل انگاری بعضی شهروندان باعث میشه به دنبال ماله کشی وتوجیه کردن باشند ناراحت نشدیم بخاطراین که نیرووانرژیمون مصرف میشه؟
United States of America
ناشناس
۲۰:۳۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
ایشون هوششون اصلابد نیست،امانمیخوان بخاطر این هنجارشکنی شهردار شیرازبهشون بربخوره یا ناراحت بشن تابخاطراین یه وقت توان وانرژیشون هدرنره بخاطرناراحت شدن!بفرماییداستراحت کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
شرمنده سهوا مثبت دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
اگر خداجو واقعی باشند باید تذکر بدهند نه فقط نظاره گر خشک و خالی
Iran (Islamic Republic of)
کیانی
۱۳:۳۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
این شهردار باید از برکنار ومورد ماخذ قرار گیرد
Iran (Islamic Republic of)
شیرازی
۱۳:۱۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
ضمن احترام زیاد به شهدا تمام کوچه پس کوچه ها ی شهر با نام شهید میبینیم این درست نیست خود شهیدان هم راضی نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
جمله بندیت را درست کن ما باید قدر قهرمان‌های ملیون را بدونیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
امنیت تک تک کوچه و خونه به خاطر خون همین شهداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
سلام بنده همسر یکي از رانندگان شهرداری هستم از اشتباهات این ارگان همان بس که حقوق تمامی کارکنان این ارگان اضافه شد بجز رانندگان ما مستاجر هستیم تمامی کرایه ها بالای یک میلیون شده ومن با حقوق یک وسيصد چطور می توانم هم اجاره بها پرداخت کنم وهم خانواده را اداره کنم آیا فقط فرزندان مسئولین حق زندگی دارند فرزندان ما حق یک زندگی سالم ندارند خدا به فريادمان برسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
شهرداري شيراز يه تغيير بزرگ لازم داره
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۳:۰۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
سلام . نفوذ خزنده فرهنگی یعنی همین باید مسئولین دلسوز و انقلابی نسبت به جایگزینی انها با افراد شایسته اقدام نمایند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
اینا همه عمدی هستن باید هر چه سریعتر به سزای اعمالشان برسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
عمدی بوده .....آخه یک بار اشتباه ، دوبار اشتباه.....نه.صدبار اشتباه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
به نظر مياد عمد در کار باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
بیسواد بوده. باید دوباره نهضت سواد آموزی راه بندازن برای اینها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
آدم غصه ميخوره اينارو ميبينه
-
بهزاد باقری
۱۲:۴۲ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
با برنامه از پیش طراحی شده اقدام به این کارها می کنند شک نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
حتما اشتباه شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
علی موسوی
۱۱:۴۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
انشالله با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) این افراد شناسایی و دستگیر بشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
یکی نیست به قرار دادهای صوری شهرداری ورود کند ؟ شرکت های قلابی که صاحب ان خودشان هستند و به ظاهر 86%سهم را به شهرداری میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
واقعا جای تاسف است
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۱:۳۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
اشخاصی مثل شهردارشیرازفقط اسم مسلمانی روبردن شهیدی که خونشوواسه آسایش مافداکرده حالاداشتن یک تابلوتواین شهراضافی واقعان متاسفم واسه کسانی که یه همچین آدمهایی روتوهمچین پست های حساسی قرارمیدندکه باعث آزارمردم میشن
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۱۱:۲۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
شک نکنید عمدی است
Iran (Islamic Republic of)
ت
۱۱:۲۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
بهتر است کل شهرداری شیراز عوض شود وبه جای کارکنان فعلی افراد انقلابی جایگزین شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
احسنت‌
Iran (Islamic Republic of)
افسانه
۰۰:۵۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
چشم در اسرع وقت اوامر شما اجرا میشه قربان
United States of America
ناشناس
۰۵:۰۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
دقیقا،بایداین اتفاق بیفته درودبرشما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
مجازات کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
باید هرچه زودتر ریشه های سرطانی شان را قطع کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
اگر برای یکبار هم سرسختانه با افراد کوته فکر واب به آسیاب دشمن میریختن مقابله میکردند ومجازات سختی برای انها در نظر میگرفتن دیگر کسی جرات استباه کردن پیدا نمیکرد خدا لعنت کند کسانیکه رشادت ولز خود گذشتگی شهدا رو فراموش کردند وارملنها وهدفهای انها را زیر پا میگذارند
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۱:۰۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
چرا اقدامی نمیشه خیلی مشکوکتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
رئیسی باید هر چه زودتر ورود کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
شاه چراغ باید براشون دعا کنه که هدایت بشن. مردم هم رای ندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
واقعا جای تاسف است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
شهردار را عزل كنيد ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
باید شهردار پاسخگو باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
نتیجه ی رای مردمه دیگه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
صد در صد اشتباهات عمدیه!!!

چند وقت پیش هم شهادت یک امام معصوم رو تبریک گفتن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
اشتباه یک یا دوبار اتفاق می افتد وعمدا این اقدامات را انجام می دهند
Iran (Islamic Republic of)
ماهان
۱۰:۳۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
واقعا کسی نیست نظارت کنه مگه میشه مگه داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
باسلام از نظر من که یک بی سواد هستم این عمدی هست نه اشتباه اگر اشتباه بود دفع اول که غیرعمد بود میباست شهرداری عذرخواهی میکرند اگر باهاشون بخورد نشود همچنان انجام میدهند به اسم اشتپاه قسر در بروند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
واقعا که /
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
برخورد قاطعانه کنید

آقای رییسی بزرگوار وارد عمل شوید وبساط خائنان را برچینید
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۰:۱۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
یعنی وقت نصبش واقعا خود نصاب توجه نکرده یا در حین نصب کسی ندیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
هیچ کدوم از اینا اشتباهی نبوده واز روی عمد انجام دادن اینا باید به اشد مجازات برسن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
افتضاحه
Iran (Islamic Republic of)
ستاره
۰۹:۵۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
سلام هنوز هم اشتباهات شهرداری شیراز پایان ندارد در بلوار فضیلت به سمت ریاستی کوچه های منتهی را اگر سر بزنید وبه پلاک های نصب شده سر خیابان دقت کنید خواهید دید نوشته بولوار نه بلوار .........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
نیروهای امنیتی باید با این قضیه برخورد کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
اینها اشتباه نیستند نباید اینقدر ساده به این مسئله نگاه کرد..بنظر من کاملا هم هدایت شده و به عمد داره این اتفاقات انجام میشه...نیروهای امنیتی باید با این قضیه برخورد کنند.
Iran (Islamic Republic of)
جمال
۰۹:۲۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
به محض کمترین اشتباه ان را اصلاح میکنی اصلا چرا اشتباه میکنید الان ما بریم یه بنر برای مراسم ترحیم بگیریم صد بار اونو چک میکنیم که مبادا اشتباهی چیزی داشته باشه اونموقع در چنین سطحی شهردار یه چیز رو نصب میکنه بعد میگه اشتباه کردم رییسی بیاد سراغش
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۲۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
باید با این شهردار و شورای شهر برخورد بشه، دستگاه های نظارتی وارد عمل بشوند وجود قوه قضاییه بنا به خواست مردم در هر مسئله ای وارد بشود تا مخلان فرهنگ را به سزای اعمالشان برسانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
جریحه دار کردن روح و روان و بازی با اعتقادات و باورهای دینی و سیاسی مردم، همچنین اشتباهات عمرانی سال های گذشته که حاصل تصمیمات غلط گذشته،که در سیل امسال نیز مردم هزینه اش را پرداختند، باید متوقف شود.
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۰۹:۰۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
اینها همه برنامه ریزی شده است اگر غیر از این باشد شخص مسئول این کار یا بیسواد است یا ..............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
ممنون از خبرنگاران جوان لطفا پیگیر موضوعات مشابه در سایر استان ها باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
من خودم شیراز زندگی میکنم و اینا رو دیدم واقعا نباید اینقدر بزرگش کنین...این اشتباهات متداول هست.
Iran (Islamic Republic of)
افسانه
۰۰:۵۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
وقتی یه عده بی سواد با مدارم پولی مدارک بالا میگیرن وپست های حساس اشغال میکنن همین میشه . آبرو ریزی
Iran (Islamic Republic of)
رراد
۲۰:۲۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
خدا کنه اینطور که شما فکر میکنید باشه .ولی من تصور میکنم اینها دانسته چنین کاری را میکنند.
United States of America
ناشناس
۰۵:۱۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
خودموعرض میکنم باید خیلی ساده دل یاسهل انگاروساده لوح باشم که فکرکنم این رفتارسحوی بوده!کاملامشخصه بطورعمدی بوده
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۸:۵۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
خدایا اینا دیگه کی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
بایدیک پاکسازی جدی وکاملی صورت بگیرد بدون ملاحظه
آخرین اخبار