کاپیتان تیم فوتبال پیکان تهران گفت: توپ‌های جدیدی که برای لیگ نوزدهم در نظر گرفته شده است، بسیار سنگین هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی حمودی کاپیتان تیم فوتبال پیکان تهران پس از باخت ۲ بر صفر این تیم مقابل شهر خودرو مشهد عنوان کرد: ما بازی را خوب شروع کردیم، اما نیمه اول متاسفانه روی اشتباه خودمان گل خوردیم. تلاش کردیم در نیمه دوم بازی، نتیجه را جبران کنیم، اما پدیده در لاک دفاعی فرو رفت و ما هرچه زدیم به در بسته خود. به هر حال اولین بازی است وقطعا دربازی‌های بعدی رفته رفته بهتر خواهیم شد.  

حمودی در مورد توپ‌های جدیدی که در مسابقات لیگ برتر به کار گرفته می‌شود عنوان کرد: وقتی برای تمرین این توپ‌ها را آوردند نشان داد که از همان ابتدا بسیار سنگین هستند و ضربه به توپ خوبی ندادر. جالب است بدانید فدراسیون گفته است قبل ازبازی زمین را آب بدهید! سوال من این است، چگونه باید زمین چمن مصنوعی را آب داد؟ این توپ‌ها خوب نیستند و باید فکری در مورد آن‌ها شود.


بیشتر بخوانید: شیعی: شهر خودرو یکی از شانس‌های قهرمانی است/ ویلموتس به زودی شارژ مالی می‌شود


حمودی همچنین در مورد به تسمخر گرفتن بازیکنان پیکان توسط مهدی رحمتی (دروازهبان شهر خودرو) گفت: برای رحمتی متاسفم به هر حال برخی بازیکنان ما وقتی ضرباتشان به چارچوب نمی رفت او با یک طعنه و شیطنت بازیکنان ما را مسخره می کرد. آقای رحمتی، این بازی، مصاف اول لیگ است! حالا چون این دیدار رابردید همه چیز تمام نشده است و کار ش پما زشت است.

او همچنین ادامه داد: هر زمان که شیعی اظهار نظری داشته درست از آب در آمده و این سال‌هایی که در پیکان بودم همیشه این حرف را زده و از ما خواسته تا اگر شکستی داشتیم دربازی بعدی تکرار نشود. در نهایت ما توانستیم اتفاق پیش آمده را جبران کنیم. قطعا تغییرات زیادی داشتیم حالا امیدوارم در هفته پیش رو ضمن هماهنگی بازی خوبی ارائه دهیم.  


بیشتر بخوانید: پیکان صفر - شهر خوردرو خراسان ۲ / برد شیرین شاگردان گل محمدی در تهران


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از باشگاه پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار