عادل عبدالمهدی بر نقش مهم سازمان بسیج مردمی در مبارزه با تروریسم تاکید کرد و گفت وظیفه دولت عراق حمایت از حشد الشعبی است.

نخست وزیر عراق: وظیفه بغداد حمایت از حشد الشعبی استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق بر نقش مهم سازمان بسیج مردمی در مبارزه با تروریسم تاکید کرد و گفت وظیفه دولت عراق حمایت از حشد الشعبی است.

عبد المهدی در صفحه شخصی خود درپایگاه اجتماعی توییتر نوشت: ما در نشست شورای امنیت ملی عراق تاکید کرده ایم که همه یگان‌های نظامی از جمله الحشد الشعبی (بسیج مردمی عراق) نقش بزرگ و مهمی در مبارزه با تروریسم و آزادسازی مناطق مختلفی از خاک عراق از چنگال گروه تروریستی داعش داشتند و دولت مسئول حمایت از این نیروهاست.

وی در ادامه تاکید کرد: ما اجرای تصمیمات اتخاذ شده در زمینه لغو توافقنامه‌های خاص درباره ممنوعیت همه پرواز‌ها در آسمان عراق به جز پرواز‌های دارای مجوز رسمی را پیگیری کرده ایم.

پایگاه هوایی بَلَد عراق (واقع در استان صلاح الدین) سه‌شنبه گذشته دچار حریق شد و بر اثر این حریق چند انفجار قوی رخ داد. برخی از رسانه‌ها و مقامات عراقی، منشأ این حادثه را خارجی اعلام کردند.

برخی رهبران نظامی عراق رژیم صهیونیستی را عامل این حملات اعلام کردند. نوری المالکی، نخست وزیر پیشین عراق نیز تاکید کرد در صورت اثبات دست داشتن رژیم صهیونیستی در این حملات، پاسخ بغداد محکم و قاطع خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: عراق ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار