سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: با برخی از تولیدی‌های متخلف در زمینه کیفیت و مبلغ پوشاک به صورت جدی برخود شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: نظارت جدی بر روند فعالیت تولیدی‌های طرف قرارداد به صورت مستمر بازدید صورت گرفته است و مدیران تولیدی پوشاک با مراجعه به سازمان دانش آموزی این ناحیه با ارائه مدارک معتبر تولیدی بعد از بررسی و صحت سنجی در سامانه کشوری پوشاک وزارت آموزش و پرورش ثبت شدند.

او افزود: همه تولیدی‌های پوشاک نسبت به شیوه نامه وزارت آموزش و پرورش و نرخنامه صمت توجیه شدند و بازرسان این ناحیه تا کنون از ۲۰ کارگاه تولیدی پوشاک به صورت سرزده بازدید کرده اند.

نیسی گمراوی ادامه داد: فعالیت اکثر تولیدی‌ها را منظم و طبق دستور العمل‌های مربوطه است و با همفکری مدیران مدارس پارچه مورد نظر خریداری شد و کار تولید با رعایت نرخنامه و رعایت سایز دانش آموزان در حال انجام است.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز تصریح کرد: تاخیر در تهیه پارچه مورد قرار داد و رعایت نکردن کامل نرخ نامه از جمله تخلفات ثبت شده توسط بازرسان است و مدیران تولیدی‌های متخلف با اخذ تعهد کتبی ملزم به رعایت شیوه نامه پوشاک وزارت با عودت وجه اضافی به خانواده‌ها شدند.

این مقام مسئول گفت: طبق گزارش بازرسان عده‌ای از مدیران تولیدی بدون اخذ قرار داد با مدیران مدارس فعالیت می‌کردند و با پیگیری این موضوع از مدیران مدارس و مدیران تولیدی، آن‌ها را نسبت به بخشنامه‌های ارسالی آگاه کردیم و در حال اخذ قرار داد است.

او در پایان تصریح کرد: در مجموع اکثر مدیران محترم تولیدی با رعایت حال مردم طبق شیوه نامه و با توجه ویژه به قشر محروم و ایتام با ارائه لیست که به تایید مدیران مدارس رسیده باشد با سازمان دانش آموزی ناحیه یک اهواز همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/م

نظارت بر تولیدی های پوشاک مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.