امام جمعه موفت قزوین تولید کنندگان را سربازان خط مقدم تولید و جنگ اقتصادی دانست و بر حمایت از ان‌ها برای رسیدن به خودکفایی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: تولیدکنندگان سربازان خط مقدم تولید در کشور و جنگ اقتصادی هستند و باید از آن‌ها حمایت کرد تا شاهد پیشرفت کشورمان در حوزه اقتصاد و خوداتکایی باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین قابل به تاکیدات رهبر انقلاب در زمینه جلوگیری از واردات، حفظ ارزش پول ملی، حمایت از تولید کننده و اصلاح نظام مالیاتی اشاره کرد و گفت: نباید فراموش کنیم که رهبر انقلاب تاکید کرده باید تفکر جهادی در این حوزه‌ها گسترش یابد و یقین داشته باشیم که هرجا انقلابی وارد عمل شویم، موفق و پیروز خواهیم شد.

او با اشاره به آغاز هفته دولت گفت: در این هفته باید از خدمات دولتمردان تقدیر کرد هرچند کم مهری‌ها و سختی‌هایی را مردم از سوی برخی از تصمیمات و عملکرد‌های اشتباه دولت متحمل شدند.

امام‌جمعه موقت قزوین با اشاره به اینکه نقد‌هایی به عملکرد دولت وارد است، عنوان کرد: دست آورد برجام تقریباً صفر بود و امروز باید این موضوع توسط کسانی که زمانی از آن دفاع می‌کردند اعلام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین قابل خاطرنشان کرد: امروز همه بر غیرقابل‌اعتماد بودن مذاکره با آمریکا اذعان دارند حتی رئیس‌جمهور کشورمان هم اعلام کرد «مگر کسی دیوانه باشد با آمریکا مذاکره کند»؛ لذا باید ازاین‌گونه موضع‌گیری‌ها و خدمات ارائه شده دولتمردان تقدیر کرد.

امام جمعه موقت قزوین در ادامه بر ترویج اخلاق در جامعه تاکید کرد و گفت: در روز‌هایی که به انتخابات نزدیک می‌شویم بداخلاقی‌ها بیشتر می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی قابل افزود: گاهی برخی در مناسبت‌ها و راهپیمایی‌ها با افراد خاصی عکس یادگاری می‌گیرند و بعد خود را منتسب به کسی و حزبی می‌کنند که این کار اشکال دارد و باید مراقب باشید به دروغ شما را منتسب به حزب و گروهی نکنند.

امام جمعه موقت قزوین یادآورشد: یکی از رفتار‌های ناپسند غیبت است که متاسفانه فرهنگ غیبت در جامعه رواج یافته که باید از آن دوری شود.

او با تبریک میلاد خجسته امام موسی کاظم (ع) عنوان کرد: آن حضرت در مبارزه با نفاق قد علم کرده و توطئه‌های نفاق گونه چهار خلیفه عباسی که در زمان آن حضرت حکومت داشتند را نقش بر آب کردند، ما شاگردان چنین امام و مکتبی هستیم لذا نیاز است همه ما قدردان آن باشیم.

امام جمعه موقت قزوین روز پزشک و یاد ابوعلی سینا را نیز گرامی داشت و این روز را تبریک گفت.

انتهای پیام/ک

خطبه های نماز جمعه قزوین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار