امام جمعه موقت زنجان گفت: مسئله اقتصاد و فرهنگ به فرموده رهبری از مهم‌ترین مسایل کشور است که دولتمردان باید با تلاش شبانه روزی در رفع مشکلات این دو حوزه اهتمام ویژه داشته باشند.

ضرورت اهتمام بیشتر مسئولین برای رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجتالاسلام ِ خدیری در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید سرافزار دولت جمهوری اسلامی رجایی و باهنر گفت: حمایت از جریان‌های انقلایی، مقابله با مفاسد اقتصادی، اجرای صحیح و دقیق گام دوم انقلاب و استفاده از پتانسیل جوانان را از دغدغه‌های امروزی جامعه دانس که مسئولان باید مورد توجه قراردهند.

او افزود: از دیگر نگرانی‌های رهبری موضوع فرهنگ است که ضروری است به صورت جدی از سوی مسئولان فرهنگی پیگیری شود .

خطیب جمعه زنجان در ادامه با اشاره به عید بزرگ ولایت امامت و ولایت گفت: برپایی جشن و مراسم‌های معنوی در روز غید عدیر در گوشه کنار شهر نشان از ولایت مداری مردم داشت.

حجت السلام محمد خدیری حضور پرشورجوانان را در جشن‌های عید غدیر خم ستودنی عنوان کرد و افزود: جوانان و مردم شهر شور وشعور حسینی در روز عیدغدیر نشان دادند دل در گرو محبت مولا علی دع) و ائمه اطهار دارند.

او با بیان اینکه قاطعیت و عدالت رییس قوه قصاییه در کشور خواب را از چشم مفسدان اقتصادی ربوده است افزود: وی و همراهانش طعم شیرین عدالت را به مردم انقلابی چشانده اند.

اشتغال جوانان دیگر موضوعی بود که امام جمعه موقت زنجان به آن تاکید داشت و از مسئولان خواست به دنبال کاهش نرخ بیکاری و ایجاد نشاط و امید در جامعه باشند.

خطیب جمعه زنجان همچنین به رشادت‌های پاسداران ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: باید بازوان غیرتمند پاسداران توانمندکشور را متوازانه بوسید و با تکیه بر همین دانش بومی و اتحاد و یکدلی ارتش و نیروی انتظامی نظامی، بسیج وسپاه دشمن را از نفس خواهیم انداخت.
 
انتهای پیام/ن
 
 

خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.