علی اصغر انتظارخیر گفت: در تلاش هستیم تا به زودی دوربین چهره خوان را در گیت‌ها نصب کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر انتظارخیرمدیر پروژه‌های گیت‌های الکترونیکی ورزشگاه‌های کشور در مورد مشکلاتی که بابت گیت گذاری در هفته اول لیگ برتر برای تماشاگران ورزشگاه آزادی اتفاق افتاد عنوان کرد: با وجود اینکه اعلام کرده بودیم افرادی که بلیت نخریده اند به ورزشگاه‌ها نیایند، اما آمدند و ازدحام به وجود آوردند و حق افرادی که بلیت خریدند خورده شد با این حال ظرف ۴۸ یا ۷ ساعت آینده پول به حساب آن‌ها بر می‌گردد به  هر حال برخی بدون خرید بلیت به استادیوم آمدند و اگر الان از حساب آن‌ها پولی کم شود به جایی بر نمی‌خورد.

وی افزود: قبول می‌کنم که در روز اول مشکلاتی وجود داشت، اما از هواداران به دلیل صبر و شکیبایی شان  داشتند تشکر می‌کنم و در عین حال عذرخواهی. این را بدانید که کار بزرگی در حال انجام است و امیدواریم روند بهتری در این راستا شکل بگیرد.


بیشتر بخوانید: دلالی و بازار سیاه در بلیت فروشی از بین می‌رود/ ورودی‌های جداگانه برای بانوان در نظر گرفتیم


دنبال راه حلی هستیم تا افراد زیر ۱۵ سال به استادیوم‌ها بیایند

او در مورد حضور اتباع خارجی و افراد زیر ۱۵ سال که هنوز کارت ملی دریافت نکرده اند اظهار کرد: دنباله راه حل هستیم تا برای افراد زیر ۱۵ سال با شناسنامه  بارکدشان و ارد استادیوم شوند.   برای طرح مرحله دوم دوربین‌های چهره خوان را در گیت‌ها نصب خواهیم کرد که به محض اسکن کارت ملی، تصویر افراد نیز نمایش داده شود.

انتظارخیر در ادامه بیان کرد: این پروژه برای نخستین بار اجرا می‌شود و با خطا‌هایی هم مواجه است.   سعی می‌کنیم در بازی‌های آینده از یکی، ۲ روز قبل سامانه برای فروش بلیت باز شود. با این حال در برخی استان‌ها همچون مشهد، خوزستان و اصفهان صحبت شده تا مجری این طرح باشیم، اما برخی باشگاه‌ها به صورت خصوصی این کار را دنبال می‌کنند.


انتهای پیام/

اظهارات مدیر پروژه‌های گیت‌های الکترونیکی ورزشگاه‌های کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار