مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی:

منتقدان رسانه ملی، با خانواده پای تلویزیون نشسته‌اند

رنجبران با انتشار پستی در حساب کاربری خود با اشاره به پخش برنامه عصر جدید، برخی مدیران کشوری را که از منتقدان رسانه ملی بودند مورد خطاب قرار داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مخاطبان عصر جدید که از هر قشر و صنفی بودند، هر یک نگاه خود را نسبت به این برنامه داشتند، برخی انتقاد کردند و برخی هم به تعریف و ستایش اجرای این ایده در کشور پرداختند. در همین خصوص محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما  خطاب به کسانی که همواره رسانه ملی را مورد نقد قرار می‌دهند، پستی را در حساب کاربری خود در توییتر به اشتراک گذاشت.


بیشتر بخوانید: عصر جدید فقط یک برنامه تلویزیونی نیست؛ شبکه سه الگوی جریان انقلابی در گام دوم است


رنجبران در حساب کاربری خود با هشتگ عصر جدید نوشت:

«خبر دارم برخی از مديران کشوری که ژست ویژه‌شان ندیدن تلویزیون بود؛ امشب با خانواده‌شان  پای تلویزیون، شبکه سه و عصرجدید نشسته‌اند. به احسان علیخانی و گروهش هم این مژده را می‌دهم که ابراز لطف و تشکرهای مخاطبین چند روزی است مداوم به گوش شنوای همکاران من در ۱۶٢ می رسد.»

محمدحسین رنجبران


بیشتر بخوانید: نتایج آراء عصرجدید نشان داد؛ مردم به یک چهره دغدغه‌مند رای دادند


عصر جدید به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی، تاکنون واکنش‌های بسیاری در بین اقشار مختلف جامعه به‌ دنبال داشته است. می‌توان گفت این برنامه با اجرای احسان علیخانی مجری شناخته شده سیما و داوری تعدادی از چهره‌های نام‌آشنای کشور در عرصه هنر، در مسیر شناخت و کشف استعدادهای بسیاری از هم‌وطنان به‌ویژه جوانانی که شاید به دلیل نبود امکانات نتوانسته بودند خود را اثبات کنند، موفق بوده است. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: عصر جدید ، تلویزیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
همه میگفتند مدیر شبکه سه بخاطر کنار گذاشتن عادل فردوسی پور باعث شد تا وجه تلوزیون و صدا سیما خراب بشه و هزاران تهمت دیگر
کسی نگفت شاید عادل خطایی کرده که نمیشه ازش چشم پوشید
و در کل همه جبهه گرفتند بر علیه فروغی
اما حال ببینید وضعیت شبکه سه را در بین مردم
وقتی خدا بخواهد خیری را برای فردی که حتی تمام مردم جمع بشوند و نخواهند ان فرد خیری داشته باشد و برعکس این ماجرا وقتی خدا نخواهد و مردم بخواهند..
اینچنین نیست که ما فکر میکنیم
علی فروغی در عمل نشان داد که انسانی تاثیرگذار است و میتواند رکوردها را جابجا کند
خداوند بهترین قاضی است نه ما. . .