هزار و ۵۰۰ مبلغ مذهبی از حوزه علمیه خراسان رضوی برای ترویج و تبیین پیام حضرت امام حسین (ع) در ماه محرم به مناطق مختلف کشور اعزام می‌شوند.

برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ در آستانه محرم۱۴۴۱/ اعزام ۱۵۰۰ مبلغ مذهبی از خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حجت الاسلام علی کریم زاده  دبیر همایش "طلایه داران تبلیغ در آستانه محرم ۱۴۴۱" در این همایش گفت: این تعداد مبلغ زن و مرد بر اساس درخواست استان‌ها برای تبلیغ در ماه محرم اعزام می‌شوند.

او تصریح کرد: امسال نیز در آستانه محرم به منظور آگاهی بخشی به این مبلغین مبادرت به برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ در مشهد نموده ایم که حدود ۵۰۰ نفر از مبلغان در مراسم امروز حضور دارند.

دبیر همایش "طلایه داران تبلیغ در آستانه محرم ۱۴۴۱" گفت: موضوع شناسی تبلیغ محرم، شناسایی ظرفیت‌ها و تهدید‌های فرهنگی، رسالت مبلغان در گام دوم انقلاب از جمله محور‌های برگزاری این همایش است.
 
حجت الاسلام کریم زاده با اشاره به کارگاه های آموزشی ۲ روزه در ادامه این همایش افزود: همکاری معاونت های آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی، آستان قدس رضوی و دفتر حوزه علمیه خراسان رضوی در برگزاری این نشست های آموزشی از ویژگی های بارز این همایش تبلیغی است.
 
انتهای پیام// ز.م
 

اعزام مبلغان مذهبی از حوزه علمیه خراسان رضوی در محرم ۱۴۴۱

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.