سرپرست فرمانداری شهرستان البرز گفت: همزمان با هفته دولت از ۵۵ پروژه در این شهرستان بهره برداری می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد نصیری سرپرست فرمانداری شهرستان البرز گفت: همزمان با هفته دولت ۵۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷۸ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

نصیری با گرامیداشت هفته دولت گفت: این هفته فرصتی است تا مردم از خدمات دولتمردان مطلع شوند و مدیران نیز با کمک رسانه‌ها باید گزارشی از فعالیت‌های انجام شده ارائه کنند.

نصیری ادامه داد: اهتمام برای اشتغالزایی از برنامه‌های موجود در شهرستان است و مشکلات واحد‌های تولیدی و مرتفع کردن آن‌ها در دستور کار قرار دارد، لذا تلاش‌ها و پیگیری‌های جدی در این خصوص صورت گرفته است و قطعا این روند ادامه خواهد داشت.

سرپرست فرمانداری البرز با اشاره به سوء مدیریت در برخی واحد‌های تولیدی این عامل را علت برخی مشکلات واحد‌های تولیدی دانست و گفت: در این مسیر برای بهبود وضعیت موجود، دستگاه‌های خدمات رسان و دولت تلاش کرده‌اند تا مساعدت بیشتری برای صیانت از حقوق کارگران داشته باشند.

نصیری همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه گفت: خبرنگاران و رسانه‌ها باید با ایجاد امید و نشاط در جامعه به حضور حداکثری در انتخابات کمک کنند.

انتهای پیام/ک

همزمان با هفته دولت از ۵۵ پروژه در شهرستان البرز بهره برداری می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.