سارقان خودروی سرقتی محله خزانه در نازی آباد دستگیر شدند

سرکلانتر هفتم گفت: سارقان خودرو و لوازم خودرو با ۲۷ فقره سرقت دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم  گفت:  با وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو، تعداد گشت زنی‌های شبانه در محدده سرکلانتری افزایش تا اینکه ساعت ۲ بامداد امروز، ماموران کلانتری ۱۳۰ نازی آباد هنگام گشت زنی در محدوده خیابان گودرزی متوجه رفتار مشکوک راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری که در حال کنترل محیط اطرافشان بودند، شدند.

وی عنوان کرد: مدتی ماموران هر ۲ نفر را تحت مراقبت قرار دادند تا اینکه راننده خودروی سواری به یکی از خودرو‌های پارک شده در کنار خیابان نزدیک و سرنشین خودرو از خودرو پیاده شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران بلافاصله برای دستگیری متهمان اقدام کردند و موفق شدند هر ۲ سارق را دستگیر و خودروی شان را توقیف کنند.


بیشتر بخوانید: باند ۴ نفره جاعلان اسناد و گذرنامه به دام پلیس افتادند


سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: در بازرسی از خودروی متهمان تعدادی لوازم داخل خودروی سرقتی از قبیل: باند و ضبط و ۹ جفت کفش، قالپاق و ... کشف شد.

سرکلانتر هفتم افزود: متهم به همراه اموال سرقتی و خودروی توقیفی به کلانتری منتقل و مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در کلانتری ۱۶۰ خزانه دارد.

وی تصریح کرد: متهمان در کلانتری ۲۷ فقره سرقت لوازم خودرو با خودروی سرقتی اعتراف و همچنین اظهار داشتند که خودروی سرقتی را از محله خزانه سرقت کرده اند.

سرهنگ جلیلیان اضافه کرد: پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و در حال تکمیل تحقیقات پلیسی است.

انتهای پیام/

جزئیات دستگیری سارقان خودرو

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنائی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار