استاندار همدان گفت: ۵۶۰ متخصص و ۴۲ فوق تخصص در همدان فعالیت می‌کنند.

فعالیت ۵۶۰ متخصص و ۴۲ فوق تخصص در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، شاهرخی، استاندار همدان با تبریک روز پزشک با اشاره به اینکه استان در حال حرکت به سمت استفاده از ظرفیت گردشگری پزشکی است، بیان کرد: همدان طرفیت‌های خوبی در بخش پزشکی دارد که باید برای مردم بیان شود.

شاهرخی با بیان اینکه از هزار و ۸۰۰ جاذبه طبیعی و تاریخی، هزار و ۶۱ اثر همدان به ثبت ملی رسیده است افزود: استان همدان در دوران دفاع مقدس ۱۳ سردار بزرگ و نقش آفرین را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان در بخش حوزه سلامت در استان همدان عنوان کرد: مجموعه سلامت استان همدان با بهره گیری از ظرفیت ۵۶۰ متخصص و ۴۲ فوق تخصص و امکانات ایجاد شده توسط دولت تدبیر و امید به ویژه با اجرای طرح تحول سلامت در ابعاد مختلف از برجستگی‌های ویژه‌ای برخوردار است.

وی با تاکید بر سرمایه گذاری هزار میلیاردی دولت برای بخش درمان در استان همدان گفت: هم اکنون در استان همدان پروژه‌های مانند مرکز جامع سرطان، بیمارستان هزار تختخوابی، بیمارستان فاطمیه ویژه زنان و چند پروژه درمانی دیگر در دست ساخت است که فضا را برای ایجاد گردشگردی پزشکی در استان فراهم می‌کند.
انتهای پیام/ج

۵۶۰ متخصص و ۴۲ فوق تخصص در همدان فعالیت می‌کنند.

برچسب ها: روز پزشک ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.