مربی اسکیت روی یخ ایالات متحده آمریکا به دلیل سو استفاده جنسی از شاگردانش به محرومیت مادام العمر محکوم شد.

محرومیت مادام العمر یک مربی آمریکایی به دلیل فساد اخلاقیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ریچارد کالاگان مربی اسکیت روی یخ ایالات متحده، به دلیل سو استفاده جنسی از شاگردانش از سوی مرکز «امنیت ورزش» (SafeSport) این کشور با محرومیت مادام العمر مواجه شد.

کمتر از ۲ هفته قبل آدام اشمیت، اسکیت باز سابق آمریکا، دادخواستی را علیه کالاگان در سن دیگو مطرح و ادعا کرد که او بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۱، هنگامی که فقط ۱۴ سال داشت، مرتباً از سوی این مربی مورد سو استفاده جنسی قرار می‌گرفت.

کالاگان، که مربی ستاره آمریکایی تارا لیپینسکی بود و این ورزشکار با مربیگری کالاگان توانست در بازی‌های المپیک زمستانی ۱۹۹۸ در ناگانو طلای اسکیت را به دست بیاورد، می‌تواند نسبت به حکم خود درخواست تجدید نظر کند.

او برای اولین بار در مارس ۲۰۱۸ به دلیل تحقیقات در مورد اتهامات مطرح شده علیه او که مربوط به بیش از ۲۰ سال پیش بود، به طور موقت از کار معلق شد.

در دادخواست اشمیت از مقر تیم ملی اسکیت و ورزشگاه اونیکس آیس آرنا در دیترویت، به عنوان جا‌هایی که کالاگان به اشمیت آموزش داده، نام برده شده است.

مائوریتزی در مارس ۲۰۱۸ به یو اس‌ای تودی گفت که کالاگان در سال ۱۹۷۶ هنگامی که او ۱۳ ساله بود، با او رابطه جنسی نامناسبی برقرار کرد و ادعا می‌کند که بعد‌ها وقتی ۱۸ ساله شد با این مربی وارد رابطه جنسی شده است.

مائوریتزی ادعا کرد که این رابطه تا ۲۲ سالگی ادامه داشته، اما کالاگان به مدت ۱۲ سال به طور پراکنده رفتار‌های جنسی نامناسب داشته است.
این اتهامات در ژانویه سال ۲۰۱۸ به مرکز امنیت ورزش (SafeSport) ایالات متحده ارسال شد.

کالاگان بار‌ها و بار‌ها این اتهامات را رد کرده است.


بیشتر بخوانید:

استعفای رئیس موقت اتحادیه جهانی بوکس

رسوایی اخلاقی یک مقام سعودی در رقابت‌های آزمایشی المپیک ۲۰۲۰

بی بندوباری ستاره فوتبال کار دستش داد

دفاع مادر کریس رونالدو از پسرش


انتهای پیام/

محرومیت مادام العمر مربی هوس باز آمریکایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار