تعامل دستگاه‌های دولتی و نمایندگان خانه ملت

عمده‌ترین مشکلات کشاورزی، صنعت و راه‌های گیلان در نشست مجمع نمایندگان استان با سرپرست استانداری گیلان در رشت بررسی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسنی رییس مجمع نمایندگان گیلان در این نشست بر ضرورت تعامل دستگاه‌های دولتی و نمایندگان خانه ملت برای برون رفت از مشکلات تولید، کشاورزی و صنعت تاکید کرد و گفت: اولویت بندی در اجرای پروژه‌های نیمه تمام نیز می‌تواند محدودیت منابع اعتباری دولت را در مسیر بهره وری رهنمون سازد.

ارسلان زارع سرپرست استانداری گیلان نیز در این نشست از آمادگی مدیران اجرایی استان برای تعامل با نمایندگان خانه ملت برای اولویت بندی و پیگیری منابع و طرح‌های عمرانی و صنعتی خبر داد.

او  تصریح کرد: با توجه به اینکه بیش از ۸۰ درصد اعتبارات عمرانی کشور در قالب اعتبارات ملی اختصاص می‌یابد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌توانند با تعامل با مدیران دستگاه‌های دولتی، روند جذب اعتبارات را برای طرح‌های اولویت دار تسریع کنند.

در نشست نمایندگان خانه ملت با سرپرست استانداری گیلان مقرر شد آخرین چهارشنبه هر ماه نشست مشترک اعضای مجمع نمایندگان گیلان با مدیران اجرایی استان برگزار شود.

در ادامه این نشست هر یک از نمایندگان گیلان نظرات خود را در خصوص لزوم توجه جدی به توسعه و تجهیز راه‌های روستایی، تعریض جاده‌های پرتردد و حادثه خیز، توجه جدی به صنعت - تولید و حمایت از کشاورزان و همچنین توسعه کشاورزی ماشینی بیان کردند و پس از آن مدیران سازمان جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و سازمان صنعت، معدن و تجارت از آخرین اقدامات دستگاه متبوع خود گزارش دادند.

انتهای پیام/آ

نشست نمایندگان خانه ملت با سرپرست استانداری گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.