فردی که برای سپری کردن اوقات فراغت خود از شهروندان خفت گیری می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه طرح کاشف ۳ با یک خفت گیر که جنوب پایتخت اقدام به خفت گیری از شهروندان و افاغنه می‌کرد به گفتگو پرداختیم.

متهم درباره نحوه فعالیت خود گفت: پاتوق من بیشتر در ترمینال جنوب بود و در یک فرصت مناسب پس از شناسایی سوژه خود ابا استفاده از چاقو و تهدید اقدام به خفت گیری از شهروندان می‌کردم.


بیشتر بخوانید: خفت‌گیری موبایل‌قاپ لیسانسه پایتخت از شهروندان


او گفت: بیشتر خفت گیری‌هایی که انجام دادم در ساعات پایانی روز بوده و از تاریکی هوا برای اختفا و شناسایی نشدند اقدام می‌کردم.

متهم با بیان این که روزانه ۸ بار خفت گیری می‌کردم، ادامه داد: سابقه دار هستم به دلیل سرقت تلفن همراه از شهروندان ۸ مرتبه به زندان رفتم.

او گفت: مواردی را که خفت گیری کردم را برای تفریح خودم و سپری کردن اوقات فراغتم خرج می‌کردم و هر زمان که پولم تمام می‌شد بازهم خفت گیری می‌کردم.

انتهای پیام/

خفت گیر ترمینال جنوب: روزانه ۸ بار خفت گیری می‌کردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۶:۰۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
واقعا خودتون قضاوت کنید چند نفر دیگه باید قربانی بشند انوقت این مجرمان با قوانین سست و ضعیف باید ازاد بشند و جان و مال مردم در خطر باشند باید اعتراف کنیم قوانین بسیار سست هستند و قضات هم به خوبی کارشونا انجام نمیدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
آفرين به دادگستري
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۳۹ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
این جور افراد قابل اصلاح نیستند و تنها راه اینه که یا همیشه در زندان باشند یا طبق قانون اسلام دست و پایشان قطع شود
Iran (Islamic Republic of)
غلامی
۱۴:۰۳ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
بعد از 9بار؟!!! چند بار دیگر باید دستگیر و آزاد شود ؟؟؟ آیا وقت آن نشده که حد اقل یکی از دستانش را قطع کنند تا نتواند خفت گیری کند؟