نیرو‌های ارتش سوریه با انجام عملیات علیه پایگاه‌های استقرار تروریست‌ها در حومه جنوبی ادلب، دامنه تسلط خود را در اطراف شهر خان شیخون گسترش دادند.

کنترل حومه جنوبی ادلب در دستان نیروهای سوری استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الاخباریه سوریه، ارتش سوریه دامنه کنترل خود را بر حومه جنوبی ادلب گسترش داد و خسارات فراوانی به گروه‌های تکفیری از جمله گروه تروریستی جبهه النصره وارد کرد.

نیرو‌های ارتش سوریه، تعداد زیادی از تروریست‌های گروه جبهه النصره را به هلاکت رساندند یا زخمی کردند.

گزارشگر الاخباریه سوریه اعلام کرد: یگان‌های ارتش سوریه عملیات نظامی خود را ضد جبهه النصره و دیگر تروریست‌های وابسته به این گروه تروریستی در مناطق خان شیخون و التمانعه ادامه دادند و دامنه نفوذ و کنترل خود را بر حومه جنوبی ادلب گسترش دادند.

یگان‌هایی از ارتش سوریه با گروه‌های تروریستی در محور راهبردی تل ترعی که بین شهرک‌های التمانعه و بورک واقع است به شدت درگیر شدند. این درگیری‌ها به هلاکت و زخمی شدن شماری از تروریست‌ها و فرار باقیمانده‌های آنان به سمت شهرک التمانعه منجر شد. تروریست‌ها با فرار از مناطق درگیری، ضمن بر جای گذاشتن انواع سلاح و مهمات خود، حتی اجساد کشته‌های خود را بر زمین رها کردند و از مناطق درگیری گریختند.


بیشتر بخوانید: شهر خان شیخون به کنترل کامل ارتش سوریه درآمد


یگان‌های ارتش همچنین محور‌های تحرکات و خطوط تدارکاتی گروه‌های تروریستی را که تلاش می‌کردند به تروریست‌هایی که در اطراف منطقه خان شیخون شکست خورده کمک رسانی کنند هدف قرار دادند. این حملات به انهدام بخشی از تجهیزات نظامی تروریست‌ها و نیز کشته و زخمی شدن تعدادی از تروریست‌ها منجر شد.

همزمان تروریست‌ها، خسارات فراوان جانی و تسلیحاتی پس از درگیری با ارتش سوریه متحمل شدند زیرا یگان‌های توپخانه‌ای ارتش با سلاح‌های سنگین، استحکامات دفاعی تروریست‌ها را در اطراف مناطق معره النعمان و ترمله در حومه جنوبی ادلب گلوله باران کردند.

همچنین نیرو‌های ارتش سوریه در دو روز گذشته علیه پایگاه‌ها و مواضع استقرار تروریست‌ها در حومه جنوبی ادلب عملیات انجام دادند و خسارات فراوانی به آن‌ها وارد کردند و دامنه تسلط خود را در اطراف شهر خان شیخون گسترش دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار