۹۰۹ واحد صنعتی در استان چهارمحال و بختیاری با بحران کم آبی مواجه است.

بحران کم آبی در واحد‌های صنعتی چهارمحال و بختیاریبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمید رضا فلاح سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: ۹۰۹ واحد صنعتی در ۱۷ شهرک و ۴ ناحیه صنعتی در استان فعالیت می‌کنند که با تشدید گرما و افت شدید منابع آبی، بیشتر شهرک‌های صنعتی دچار بحران کم آبی شده است.

او افزود: در حال حاضر، آبرسانی به شهرک‌های صنعتی شهرکرد، سامان ۲ و سفیددشت به صورت سیار و با ارسال روزانه بیش از ۲۰۰ هزار لیتر آب برای مصارف صنعتی، انجام می‌شود.

فلاح، تعداد چاه‌های عمیق تأمین آب بخش صنعتی و شرب شهرک‌های صنعتی استان را ۲۷ حلقه اعلام و اضافه کر: در حال حاضر چاه‌های شهرک صنعتی به طور کامل خشک و دبی آب مابقی نیز کاهش محسوس یافته است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری، همچنین از تعیین تکلیف واحد‌های صنعتی راکد قبل از سال ۹۰ در استان خبر داد و گفت: همه واحد‌های صنعتی مشکل دار یک دهه گذشته در استان شناسایی و به مشکلات آنان رسیدگی شد.

در حال حاضر ۲۴ شهرک و ناحیه صنعتی دارای سند ثبتی و با مساحتی بالغ بر سه هزار و ۶۰۰ هکتار در سطح استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

انتهای پیام/ز

رسیدیگی به مشکلات واحد‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.