نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۹میلیارد تومان اعتبار برای احداث پل بزرگ محور جیرفت _بلوک خبرداد.

اعتبار میلیاردی راهداری کشور برای پل جیرفت-بلوکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت وعنبرآباد در مجلس با اشاره به مشکل تردد خودرو‌ها و مسافران از محل آبنمای باغباغوییه در محور ارتباطی جیرفت به بلوک گفت:این محور یکی از محور‌های پر تردد شهرستان جیرفت است که این شهرستان را به بخش اسماعیلی، شهرستان فاریاب و در نهایت استان هرمزگان متصل می‌کند.

او افزود:با تمام تلاش‌های صورت گرفته سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ۹میلیارد تومان اعتبار برای ساخت یک پل ۱۰۰متری در ابن محل اختصاص داد.

کمالی پور بیان کرد: امید داریم با ساخت پل زمینه تردد ایمن خودرو‌ها، مردم و مسافران فراهم شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان با جدیت این پروژه را دنبال می کند، اظهار داشت:امیدواریم تا پایان امسال این پل به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیک برود.

او تاکید کرد:هر ساله با شروع فصل زمستان و شدت بارندگی‌ها در بالادست رودخانه باغباغوییه جیرفت این آبنما مسدود و ساعت‌ها مردم و مسافران به علت شدت سیلاب نمی‌توانستند از این محور تردد کنند.

انتهای پیام/ح

احداث پل درمحور جیرفت به بلوک

برچسب ها: راهداری ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار