علیرضا آشناگر گفت:در هفته دولت امسال ۶۵۰ پروژه در سطح استان افتتاح می‌شود که ۳۴۲ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده است.

اختصاص ۳۴۲ میلیارد تومان اعتبار برای افتتاح ۶۵۰ پروژه در سطح استان سمنانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  علیرضا آشناگر در نشست خبری هفته دولت با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران  ضمن بیان اینکه امسال قرار است ۶۵۰ پروژه طی هفته دولت افتتاح شود، گفت: برای این طرح‌ها در بخش‌های مختلف ۳۴۲ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

او افزود: سرمایه‌گذاری بر روی ۶۰ پروژه بااعتبار ۳۲۸ میلیارد تومان نیز در زمره دیگر پروژه‌های هفته دولت استان سمنان هستند که مجموع اعتبارات طرح‌های هفته دولت را به ۶۷۰ میلیارد تومان بالغ می‌کند.

آشناگر بابیان اینکه ۱۲۴ پروژه نیز در سطح استان طی هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود، تأکید کرد: اعتبار موردنیاز برای این طرح‌ها ۳۷۱ میلیارد تومان است، همچنین هفت طرح سرمایه‌گذاری بااعتبار ۷۳ میلیارد تومان نیز در این هفته کلنگ‌زنی می‌شود تا اعتبارات کل طرح‌های قابل‌افتتاح عمرانی و سرمایه‌گذاری در بخش کلنگ‌زنی به ۴۴۰ میلیارد تومان برسد.

او در ادامه بابیان اینکه تعهد اشتغال سال گذشته در سطح استان سمنان ۱۰۰ درصد محقق شده است، تأکید کرد: هشت طرح اولویت‌دار استان تدوین‌شده که ازجمله آن‌ها می‌توان به اسناد آمایش سرزمینی و سند توسعه اشاره کرد که برای مثال این امر در میامی رخ‌داده است.

استاندار سمنان گفت: دستگاه‌های اجرایی در سالی که گذشت عملکرد خوبی داشتند که طبق گزارشی ازنظر سنجی‌های مردمی تهیه‌شده، سمنان پس از قزوین در مقام دوم خدمت‌رسانی در سطح استان‌های کشور قرار دارد که این امر نشان از ارتقای خدمت‌رسانی به مردم است.

او افزود: یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای رونق تولید در سطح استان سمنان در نظر گرفته‌شده که تا پائیز سال قبل ۱۹ درصد آن جذب‌شده بود، اما امروز شاهد جذب ۹۰ درصد آن هستیم.

انتهای پیام/ح

افتتاح ۷۰ طرح در سمنان

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.