غافلگیری توریست ها با دیدن میهمان نوازی عجیب آلبانی‌ ها +فیلم

رستوران‎دار آلبانیایی با اقدام عجیب خود، خاطره‌ای تلخ را برای توریست‌های اسپانیایی ثبت کرد.

غافلگیری توریست ها با دیدن میهمان نوازی عجیب آلبانی‌ ها +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام عجیب رستوران‌دار آلبانیایی، میهمان‌نوازی این کشور را زیر سوال برد. گردشگران اسپانیایی که برای دیدن کشور آلبانی به شهر ولیور سفر کرده بودند، مجبور شدند تا از دست صاحب یکی از رستوران‌های این شهر فرار کنند.


بیشتر بخوانید: رویت پدیده ای عجیب بر فراز اهرام ثلاثه مصر! + فیلم


زمانی که سه گردشگر اسپانیایی به این رستوران رفتند، با درخواست غیرمعقول صاحب این رستوران برای پرداخت حق سرویس رو به رو شدند، که آنان را وادار به فرار کرد.اما صاحب رستوران دست از سرشان بر‌نداشت و خود را روی کاپوت اتومبیل آنان انداخت و تقاضای پولش را کرد. تلاش صاحب این رستوران ادامه پیدا کرد  تا جایی که شیشه خودرو آنان را  شکست تا از این طریق بتواند مانع فرارشان شود.

گردشگران اسپانیایی تا سه کیلومتر با چنین شرایطی رانندگی کردند تا به ایستگاه پلیس رسیدند. در این مدت یکی از گردشگران از صحنه فیلم‌برداری می‌کرد. این ویدئو به قدری در اینترنت منتشر شد که به دست «ادی راما» نخست وزیر آلبانی هم رسید. او پس از دیدن ویدئو در توییتر خود نوشت: «میهمان نوازی مهم‌ترین بخش گردشگری آلبانی است. اقدام عجیب صاحب رستوران به میهمانان اسپانیایی لکه شرم است که هرگز فراموش نمی‌شود.»

این صاحب رستوران پس از یک روز بازداشت، آزاد شد.

انتهای پیام/


مهمان نوازی وحشتناک آلبانی‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار