فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی از ابتدای انقلاب تاکنون ۴ هزار شهید برای مبارزه با مواد مخدر تقدیم انقلاب کرده است.

۴ هزار شهید مبارزه با مواد مخدر در کشور داریم/ ایران امنیتی مثال زدنی در خاورمیانه داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ،سردار حسین اشتری شامگاه سه شنبه در مراسم جشن عید غدیر در پهلوانسرای اصفهان اظهار داشت: به برکت خون شهدا، استقامت ملت ایران و تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری امروز وضعیت امنیتی خوبی در منطقه خاورمیانه داریم.

او با بیان اینکه دولتمردان باید به فکر رفع مشکلات مردم باشند، افزود: امروزه مشکلات اقتصادی موجب شده تا به ویژه اقشار کم درآمد جامعه تحت فشار قرار گیرند و بر این اساس همه مسئولان باید همت کنند تا این مشکلات هر چه سریع‌تر رفع شود.


بیشتر بخوانید: ناجا با کارهای غیرمتعارف در چهارشنبه ‌آخر سال برخورد می‌کند


باید قدر نعمت امنیت بی بدیل کشورمان را بدانیم

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه باید قدر نعمت امنیت بی بدیل کشورمان را بدانیم، تاکید کرد: به دلیل نوع کار سفر‌های مختلفی به کشور‌های اطراف داشته ام و در این سفر‌ها بار‌ها با این نکته از سوی مردم و مسئولان این کشور‌ها مواجه شدم که زمانی که از خانه بیرون می‌روند مطمئن نیستند که آیا سالم به خانه باز خواهند گشت یا خیر و در واقع مردم این کشور‌ها برای زنده ماندن در شرایط نا امنی تلاش می‌کنند.

۴ هزار شهید مبارزه با مواد مخدر در کشور داریم

او با بیان اینکه مدیون خون شهدای دفاع مقدس و انقلاب، مدافع حرم و امنیت و شهدای نیروی انتظامی هستیم، گفت: نیروی انتظامی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون چهار هزار شهید تنها برای مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده است.

سردار اشتری بیان داشت:اگر شهدای مدافع حرم هزاران کیلومتر جلوتر از مرز‌ها نمی‌جنگیدند دشمن تا داخل مرز‌های ما نفوذ کرده بود، این شهدا خون پاک خود را هزاران کیلومتر جلوتر نثار کردند تا امروز ما در امنیت کامل زندگی کنیم.

مشکلات اقتصادی کشور با همراهی مردم و برنامه ریزی مسئولان قابل رفع است

او با بیان اینکه باید قدر دان نعمت بزرگ امنیت و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری باشیم، ابراز داشت: ملت ایران باهوش‌ترین و با فرهنگ‌ترین مردم هستند و در هر عرصه‌ای که پا گذاشتند شاهد موفقیت کشور در آن زمینه بودیم و امیدواریم با همراهی آن‌ها و برنامه ریزی درست مسئولان از مشکلات اقتصادی فعلی کشور نیز به زودی عبور کنیم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: نیروی انتظامی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
عالی