رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی از برگزاری دیدار‌های رده بندی و فینال لیگ دسته یک کشتی آزاد در فضای باز خبر داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: با هماهنگی‌هایی که با مسئولین کشتی استان خراسان رضوی بعمل آمد، مقرر شد رقابت‌های نیمه نهایی لیگ دسته یک کشتی آزاد صبح روز جمعه اول شهریورماه در خانه کشتی حمید توکل شهر مشهد مقدس، برگزار شود.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد دیدار نیمه نهایی و فینال این مسابقات نیز در فضای باز جلوخان آرامگاه فردوسی در شهر توس برگزار شود.

نصیرزاده در مورد تیم‌های حاضر در این مسابقات گفت: در مرحله نیمه نهایی تیم آسانسور و پله برقی بهران البرز با تیم هیأت کشتی خراسان رضوی و تیم پاس ارگ کیان نکا با تیم فالکون مازندران مصاف خواهند داد تا تیم‌های حاضر در دیدار‌های فینال و رده بندی مشخص شوند.


بیشتر بخوانید:بدهی به اتحادیه جهانی کشتی دردسر ساز شد/ دبیر: اجازه نمی دهیم خطری کشتی ایران را تهدید کند


رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی در مورد اقدامات انجام شده برای برگزاری این مسابقات گفت: مسئولین هیأت کشتی استان خراسان رضوی با هماهنگی با سایر مسئولان استان، به دنبال این هستند که این رقابت‌ها به صورت باشکوهی برگزار شود و با توجه به اینکه تیم خراسان رضوی نیز در مرحله نهایی لیگ دسته یک کشتی آزاد حضور دارد، انتظار این را داریم که تماشاگران خونگرم استان خراسان رضوی و به ویژه شهر مشهد مقدس استقبال خوبی از این مسابقات داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: کادر اجرایی برگزاری، ناظران و داوران مسابقات مشخص شده اند، ضمن اینکه با توجه به اهمیت این رقابت‌ها به دنبال پخش مستقیم آن از رسانه ملی و سیمای خراسان رضوی نیز هستیم.


بیشتر بخوانید:گرایی: لیگ از نظرمالی برای کشتی گیران مطلوب است/ امسال در رقابت‌های لیگ به میدان می‌روم


انتهای پیام/

صحبت‌های نصیرزاده درباره فینال رقابت‌های لیگ دسته یک کشتی آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار