مدیر کمیته امداد نوک‌آباد خاش گفت: خیران تهرانی در ادامه کمک‌های انسان دوستانه به مردم محروم و اقشار نیازمند این بخش در افزون بر ۶۰۰ بسته موادغذایی توزیع کردند.

افزون بر ۶۰۰ سبد موادغذایی بین نیازمندان نوک‌آباد خاش توزیع شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  علیرضا ریگی  مدیر کمیته امداد نوک‌آباد خاش گفت: خیران تهرانی در ادامه کمک‌های انسان دوستانه به مردم محروم و اقشار نیازمند این بخش در روز عید غدیرخم افزون بر ۶۰۰ بسته موادغذایی را میان نیازمندان توزیع کردند.

علیرضا ریگی رافزود: ۳۰۰ پرس غذای گرم و اهدای ۶۰۰ سبد موادغذایی از طرف خیران به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد نوک‌آباد در عید سعید قربان و دهه امامت و ولایت نیز توزیع شد.

او بیان کرد: همه ساله در ایام و مناسبت‌های مختلف مانند ماه مبارک رمضان، اعیاد ملی و مذهبی و جشن‌های نیکوکاری و عاطفه‌ها و ... شاهد حضور پرنگ خیران تهرانی برای کمک به اقشار نیازمند منطقه هستیم.

مرکز آموزش ۰۸ و تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش نیز به مناسبت عید غدیر ضمن برگزاری نمایشگاه عکس و کتاب غدیر، اقدام به برپایی ایستگاه‌های صلواتی و ویزیت رایگان بیماران در قالب طرح مردم‌داری و مردم‌یاری ارتش کردند.

سرهنگ حسین محمدشفیعی فرمانده تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش گفت: طرح‌های مردم‌یاری و مردم‌داری ارتش از ابتدای امسال تاکنون در قالب ایستگاه‌های سلامت، شناسایی محرومان و توزیع اقلام فرهنگی و تحصیلی و سبد‌های مواد غذایی در نقاط مختلف این شهرستان به اجرا در آمده است.

به همت نیرو‌های ولایی سپاه نیز آسمان شهر خاش نورافشانی شد و اقشار مختلف مردم با سادات در این شهرستان دیدار کردند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار