معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: گروه موسیقی سادات پیرآباد شهرستان سراوان در بخش موسیقی اصیل ایرانی مقام برتر را از آن خود کرد.

گروه موسیقی سادات پیرآباد سراوان در جشنواره ملی شمس و مولانا مقام برتر را کسب کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  نصیراحمد ملازهی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: گروه موسیقی سادات پیرآباد شهرستان سراوان در بخش موسیقی اصیل ایرانی دومین جشنواره ملی شمس و مولانا که در شهرستان خوی برگزار شد، مقام برتر را از آن خود کرد.

نصیراحمد ملازهی  اظهار داشت: ۱۲ گروه موسیقی منتخب از استان‌های مختلف کشور در بخش موسیقی اصیل ایرانی ِدومین جشنواره ملی شمس و مولانا در مقبره شمس تبریزی آثار خود را به روی صحنه بردند.

او گفت: اساتید برجسته موسیقی کشور فریدون شهبازیان، حسام الدین سراج و داود آزاد داوری بخش موسیقی این جشنواره را برعهده دارند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: جشنوار ملی شمس جزو هفت جشنواره فرهنگی و ملی ایران است که برای معرفی و پاسداشت مفاخر ملی در میراث فرهنگی به ثبت رسیده است.

گروه موسیقی سادات پیرآباد شهرستان سراوان از جمله گروه‌های هنری سیستان و بلوچستان است که تاکنون در صحنه‌های مختلف خوش درخشیده است.

انتهای پیام/ع

گروه موسیقی سادات پیرآباد شهرستان سراوان خوش درخشید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار