مدیر خزانه‌داری و نذورات آستان بانوی کرامت از توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر میان زائران و نیازمندان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،افسای،مدیر خزانه‌داری و نذورات آستان مقدس حضرت معصومه(س) از اجرای طرح سهیم شدن در ثواب اطعام ایام عید سعید غدیر خم خبر داد و گفت: این طرح از سال گذشته در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) آغاز شده است.

او با بیان این‌که در سال گذشته ۱۵ هزار پرس غذای گرم در شب، روز و شام عید غدیر خم بین زوار حرم مطهر و نیازمندان توزیع شد، افزود: امسال نیز  با مشارکت زوار و مجاورین در این ایام ۴۰ هزار پرس غذای گرم توزیع شد.


مدیر خزانه‌داری و نذورات حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد:آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) زمینه‌سازی سهیم‌شدن زوار و مجاورین در ثواب اطعام ایام عید سعید غدیر خم را فراهم کرد و علاقه‌مندان  با مراجعه به دفاتر هدایا و نذور حرم مطهر، در این طرح مشارکت کردند.

او  با اشاره به توصیه اهل‌بیت (ع) به اطعام ایام عید سعید غدیر خم، گفت: امام رضا علیه‌السلام می‌فرمایند: «کسی که مؤمنی را در روز عید غدیر غذا دهد، مانند فردی است که تمام پیامبران و صدیقین را غذا داده است.

افسای عنوان کرد: سامانه پرداخت آنلاین هدایا و نذورات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علی‌ها به نشانی nazr.amfm.ir نیز آماده دریافت هدایا و نذورات زوار و مجاورین است.

انتهای پیام/ش

ویژه برنامه های حرم حضرت معصومه(س) در روز عید غدیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار