جونیور براندائو با عقد قراردادی به پرسپولیس پیوست و قرار است در لیگ نوزدهم شاگرد کالدرون آرژانتینی باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از جدایی ماریو بودیمیر و مهدی شریفی به دنبال جذب مهاجم رفتند تا فوروارد خارجی جذب کنند و نام گزینه‌های زیادی از جمله ایگور سرگیف، مهاجم تیم ملی ازبکستان، نرمین هاسکیچ بوسنیایی، فرانکو دی سانتوی آرژانتینی، بکیم بالاژ، نیکولاس رنیرو ۲۴ ساله، ویلیام جبور و مادیبو مایگا مالیایی مطرح شد، اما هیچ کدام به پرسپولیس ملحق نشدند و در پایان کالدرون تصمیم گرفت تا یک مهاجم برزیلی را برای حضور در پرسپولیس بیاورد و به همین دلیل جونیور براندائو دیروز با پرسپولیس قرارداد بست.


بیشتر بخوانید: هافبک‌های پرسپولیس مشکلی برای دیدار افتتاحیه لیگ برتر نوزدهم ندارند


این بازیکن در این فصل عضو تیم گویاس در سری آ برزیل بود و به صورت قرضی به پرسپولیس آمد.

جونیور فوتبال خود را در سری B برزیل و باشگاه یوونتوس آغاز کرد و در دومین مسابقه رسمی‌اش، ۲ گل زد و در همان فصل یک هت‌تریک در کارنامه‌اش ثبت کرد تا نشان دهد که فوتبالیست خوبی است و می‌تواند آینده خوبی داشته باشد. او سپس به تیم‌های یپیرانگا، اسپورته، فروویاریا، نوووهامبورگو و پریماورا رفت، اما یک گل زد تا صعود و نزول زیادی داشته باشد.

البته براندائو ۲ فصل قبل، بهترین فصل فوتبالی‌اش را پشت سر گذاشت و همچنین ۵ گل در ۹ گل خود را با ضربه سر زده بود که توانایی ویژه او روی توپ‌های هوایی را نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید: برنامه ویژه کالدرون برای کاپیتان پرسپولیس


در پایان لازم به ذکر است، براندائو در ۱۸ مسابقه‌ای که در فصل ۱۹-۲۰۱۸ با پیراهن اتلتیکو‌گویانینزه در سری B برزیل به میدان رفت، ۳ پاس‌گل داد و ۹ گل هم زد. او که راست پا هم است، فصل قبل را در سری A برزیل و لیگ بلغارستان گذراند که در ۲۱ بازی، فقط ۲ گل زد و حالا به پرسپولیس آمده و امیدوارست همراه با تیم سرخپوش جامی را کسب کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار