مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه گفت: برنامه‌های هفته سالمندان با بهره‌گیری از پتانسیل مراکز تحت نظارت و ادارات عضو شورای سالمندان باید باشکوهتر از قبل برگزار شود.

برگزاری برنامه های هفته سالمند در کرمانشاهبه گزارش گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مظفری مدیر بهزیستی  شهرستان کرمانشاه  گفت: مراکز نگهداری شبانه روزی نسبت به تفکیک جنسیتی مراقبین دقت کافی را داشته باشند و در خصوص اجرای برنامه مناسب سازی در مراکز دولتی بهزیستی متناسب با اعتبارات تخصیص یافته صورت گیرد.

او افزود:  با توجه به برخی نارضایتی‌ها نسبت به عملکرد مراکز قرنطینه توانبخشی این مراکز موظفند نسبت به پذیرش مواردی ارجاعی از تیم خدمات سیار اورژانس اجتماعی اقدام نموده و بیماران اعصاب و روان را جهت تشخیص نهایی به بیمارستان فارابی معرفی نمایند.

مظفری گفت:  باید برنامه ریزی لازم در خصوص اجرای هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته سالمندان با بهره‌گیری از پتانسیل مراکز تحت نظارت و ادارات عضو شورای سالمندان انجام گردد.

 اختیاری معاون توانبخشی بهزیستی کرمانشاه نیز  ضمن ابراز رضایت از اقدامات بهزیستی شهرستان کرمانشاه در حوزه توانبخشی گفت: جلسات هم اندیشی باعث هم افزایی بین بخشی و نزدیکتر شدن دیدگاه‌ها به هم گردیده لذا لازم است این جلسات به صورت دوره‌ای برگزار شود.

او در پایان اظهار داشت: این معاونت تمام توان فنی و کارشناسی خود را در راستای مرتفع نمودن مشکلات و تسهیل در اجرای برنامه‌ها در حوزه بهزیستی کرمانشاه را به کار خواهد گرفت.

انتهای  پیام/ز

 

برنامه های هفته سالمند در کرمانشاه برگزار می شود

برچسب ها: بهزیستی ، توانبخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.