معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: بهره گیری از نخبگان ایثارگر جهت تحقق اهداف مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در استان ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در جلسه کارگروه مشورتی ایثارگران استان، گفت:  اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی با بسیج امکانات و بهره برداری از ظرفیت تمام گروه‌ها محقق خواهد شد.
 
او ادامه داد: با استفاده از ظرفیت نخبگان می‌توان مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی استان به عنوان یکی از ابزار‌های تحقق اقتصاد مقاومتی را به طور کامل اجرایی کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: احصا مشکلات مربوط به اشتغال جامعه ایثارگران استان با هدف ایجاد امکان‌های جدید شغلی از طریق مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی قابل اجرا می‌باشد.

جعفری با اشاره به این که برای تحقق این مهم در مرحله نخست باید بانک اطلاعاتی دقیق از آمار جویندگان کار جمعیت ایثارگر تهیه شود؛ افزود: در گام بعدی با استفاده از ظرفیت‌های موجود در قانون می‌توان دستگاه‌های اجرایی را ملزم به عملیاتی کردن دستور العمل‌ها در این زمینه کرد.

او تصریح کرد: برای خنثی سازی جنگ نرم دشمنان علیه جمهوری اسلامی در شرایط سخت کنونی باید بیش از پیش اتحاد و همدلی را در جامعه ایثارگران استان تقویت کرد.
 
انتهای پیام//ج.ر

 

اتحاد و همدلی حربه ای در جهت خنثی سازی جنگ نرم دشمن است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.