سردار رحیمی در ششمین جلسه امنیت رویدادهای ورزشی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ششمین جلسه امنیت رویداد‌های ورزشی در آستانه آغاز لیگ برتر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

سردار رحیمی فرمانده پلیس تهران بزرگ با تشکر از همکاری‌های متقابل وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال با مجموعه نیروی انتظامی گفت: پلیس در تمامی رویداد‌های ورزشی فرمانده میدان است و امنیت داخل و خارج استادیوم‌ها بر عهده یگان ویژه و پلیس پیگیری و یگان امداد است.

وی ادامه داد: پلیس مقتدرانه در صحنه حضور دارد و کنترل کامل را بر فضای برگزاری رویداد داریم.


بیشتر بخوانید: سلطانی‌فر:لیگ برتر فوتبال امسال در امنیت و آسایش کامل هواداران برگزار می‌شود/ فرمانده میدان در مسابقات ورزشی نیروی انتظامی است


رحیمی گفت: وضعیت استادیوم آزادی نسبت به ۲ سال گذشته بسیار بهتر شده و با نصب گیت‌ها و بلیط فروشی الکترونیکی، شرایط برگزاری بسیار بهتر خواهد شد.

فرمانده پلیس تهران تاکید کرد: در لیگ برتر جدید موضوع لیدر‌ها جمع شده و کسانی که به عنوان مشوق در کنار باشگاه و تیم هستند حتما بایستی صلاحیت و پیشینه آن‌ها بررسی شود و در هر شکل آن مسئولیت قانونی تخلفات احتمالی آن‌ها بر عهده مدیران باشگاه ها است و بایستی پاسخگو باشند.


بیشتر بخوانید: آخرین جلسه تاج با سلطانی فر پیش از شروع لیگ برتر


رحیمی افزود: امنیت و آسایش خاطر هواداران در زمان حضور در استادیوم هدف اصلی نیروی پلیس است و توقع داریم فدراسیون فوتبال و مجموعه انضباطی آنجا با مربیان و بازیکنانی که با مصاحبه‌های تنش زا این ارامش و نشاط را بر هم می‌زنند برخورد قانونی کند.

انتهای پیام/

اظهارات سردار رحیمی در ششمین جلسه امنیت رویداد‌های ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار