مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند گفت : کانون های فرهنگی هنری مساجد در برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی ،هنری و مذهبی دهه امامت و ولایت نقش تاثیر گذاری داشتند .

حمید بحرینی مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند در گفت و گو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت: حضور مساجد در مناطق مختلف شهر و روستا ، ظرفیت و پتانسیل مناسبی جهت ارائه برنامه های مختلف در زمان های خاص جهت عموم مردم را به دنبال داشته است که با جذب نسل سوم انقلاب کارایی خود را بعنوان پایگاه اصلی مردم افزون نموده است .

او در خصوص اجرای برنامه ها توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند ادامه داد: یکی از برنامه های مهم کانون ها ،جذب نوجوانان و جوانان می باشد زیرا آنها آینده سازان آتی جامعه خواهند بود از این رو سعی کرده ایم برنامه هایی را در مساجد پیاده سازی کنیم که با شرایط و بافت محله و سن این قشر همخوانی داشته باشد

مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند افزود: در ایام دهه امامت و ولایت کانون های فرهنگی هنری در هر منطقه با حرکتی پر شور محلات و مساجد خود را چراغانی ،آذین بندی  نموده و نسبت به برپایی ایستگاه های صلواتی و تهیه و توزیع نذری اقدام نموده اند .

بحرینی ادامه داد : مدیران و کارشناسان کانون ها با توجه به ارزیابی محله و منطقه خود مسابقات متنوع  فرهنگی با موضوعیت دهه امامت و ولایت ،کتاب و کتابخوانی با موضوع عید غدیر خم برای سنین مختلف برنامه ریزی و به مرحله اجرایی بردند   .

اوگفت: از دیگر برنامه هایی که توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند به مناسبت دهه امامت و ولایت  برگزار گردید جشن های خیابانی و هیاتی در مساجد و محله های شهر و روستای آبادان و خرمشهر بود که با استقبال مردم روبرو شد .

مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند در پایان از همکاران خود در مساجد مختلف شهرها و روستاهای آبادان و خرمشهر که با کمترین امکانات بیشترین فعالیت ها را جهت رضای خداوند انجام می دهند  تشکر و قدردانی کرد .

انتهای پیام/ د

اجرای برنامه های دهه امامت و ولایت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.