مهم‌ترین حوادث امروز بیست وهشتم مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروزبیست وهشتم مردادماه  سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۳ کیلو تریاک در سمیرم

سرهنگ سهراب قرقانی فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار داشت:ماموران انتظامی این فرماندهی حین گشت زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه سواری پژو مشکوک و خودرو را جهت بررسی مدارک و محموله متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی دقیق از خودرو مقدار ۱۳ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در درب‌های خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان و سوداگران مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

سارقان حین چیدن فنس‌های کارخانه دستگیر شدند

سرهنگ "علی صادقی" فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون اظهار داشت: گشت انتظامی حین گشت زنی در اطراف کارخانه‌های سنگ بری این شهرستان مشاهده کردند ۲ نفر در حال بریدن و چیدن فنس‌های یک کارخانه هستند که بلافاصله وارد عمل شدند.

او افزود: ماموران در عملیاتی ضربتی هر ۲ نفر را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون به مالکان کارخانه‌ها توصیه کرد: از تجهیزات مجهز و به روز ضد سرقت استفاده کنید، نگهبانان مطمئن و مورد اعتماد را بکارگیری کنید و هنگام استخدام کارگران حتما از آنان سوء پیشینه بخواهید.
 
 

کشف ۳۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در اصفهان

سرهنگ "حسین ترکیان سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: پس از وصول خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به دپو و توزیع گازوئیل قاچاق در یک کارگاه می‌کند، کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

او افزود:پس از هماهنگی قضائی از محل بازرسی شد که مقدار ۲۸ هزار و ۴۷۴ لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از یک تانکر تعبیه شده در زمین و ۳ هزار لیتر نیز در بازرسی از یک وانت نیسان کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک دستگاه کامیونت خاور، یک وانت نیسان توقیف و یک نفر نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان تاکید کرد: پلیس با هرگونه قاچاق و به تاراج گذاشتن سرمایه‌های ملی کشورمان برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز به قاچاقچیان اجازه جولان داده نخواهد شد.


انتهای پیام/م
 
 
برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.