گوگل با افزودن این قابلیت به نرم‌افزار تخصصی کتاب‌های آنلاین خود کمک زیادی به مرتب‌سازی کتاب‌های دیجیتال با موضوعات مختلف می‌کند.

قفسه‌بندی کتاب‌های دیجیتال در Google Play Booksبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل به تازگی ویژگی جدیدی را به اپلیکیشن Google Play Books اضافه کرده است که با استفاده از آن کاربران می‌توانند کتاب‌های دیجیتال خود را دسته بندی و در قفسه‌های جداگانه‌ قرار داند.


بیشتر بخوانید: اضافه شدن ۳ قابلیت جدید به سیستم‌عامل کروم +تصاویر


با توجه به افزایش سرعت زندگی و درگیری زندگی شهروندان در سراسر جهان با دنیای مجازی، میلیون‌ها کاربر در کشورهای مختلف ترجیح می‌دهند به جای استفاده از کتاب‌های کاغذی، نسخه‌های دیجیتال آن‌ها را دانلود و مطالعه کنند. کتاب‌های دیجیتال با حجم بسیار کم و قبلیت دانلود بسیار سریع گزینه‌ای بسیار مناسب برای علاقه‌مندان به مطالعه هستند. 

کاربران می‌توانند نسخه‌های دیجیتال کتاب‌های مختلفی را در موضوعات متنوع به صورت دیجیتال یافته و با پرداخت هزینه آن و یا حتی به صورت رایگان آن را دانلود و در گوشی، تبلت و رایانه خود مطالعه کنند. در این میان یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های همیشگی علاقه‌مندان مطالعه کتاب‌های دیجیتال دسته‌بندی و مرتب‌سازی این کتاب‌ها است. 

قفسه‌بندی کتاب‌های دیجیتال در Google Play Books

ویژگی جذاب Google Play Books برای علاقه‌مندان کتاب‌های دیجیتال

با توجه به حجم پایین و دسترسی آسان به کتاب‌های دیجیتال ممکن حتی یک کاربر ده‌ها مورد کتاب مختلف را در سیستم شخصی خود داشته باشد. در این زمان ممکن است یافتن کتاب خاص آسان نباشد لذا دسته‌بندی کتاب‌ها با توجه به موضوعات و یا نویسنده‌های آن‌ها می‌تواند امری بسیار مفید بود و از اتلاف وقت تا حد زیادی جلوگیری کند. 

گوگل با توجه به همین موضوع و برای افزایش رضایت هرچه بیشتر کاربران از اپلیکیشن Google Play Books، ویژگی قفسه‌بندی را به آن اضافه کرده است. کاربران قادر هستند پس از مطالعه کتاب مورد نظر خود در این نرم‌افزار آن را در قفسه‌ای خاص قرار داده و نام مشخصی را برای قفسه انتخاب کنند. 

قفسه‌بندی کتاب‌های دیجیتال در Google Play Books

مطمئنا کاربران از قابلیت جدید گوگل پلی بوکس استقبال کرده و به خوبی از آن استفاده می‌کنند. ابتکار عمل گوگل در برنامه تخصصی کتاب‌های دیجیتال خود می‌تواند تا الگویی مناسب برای سایر شرکت‌های فعال در این زمینه باشد.

انتهای پیام/

با ویژگی‌ جدید Google Play Books کتاب دیجیتال خود را در قفسه‌ای مشخص قرار دهید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار