استاندار خراسان رضوی گفت: دفاتر تسهیل گری نقش اعتماد سازی را بر عهده دارند و موفقیت این دفاتر، مشارکت مردم را می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی رضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در جلسه ی بررسی مشکلات محله پورسینا مشهد، بر اساس وعده‌ای که به اهالی این محله داده بود، مجدد در این دفتر حاضر شد و پای درد و دل نمایندگان اهالی محله نشست.

او ادامه داد: به منظور ساماندهی حاشیه شهر، طرح جامعی در حوزه‌های مختلف آموزشی، اجتماعی، اقتصادی و کالبدی آماده شده است که امیدواریم از اول مهرماه شروع شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: حاشیه شهر مشهد در طول زمان ایجاد شده است، اقدامات در حوزه ساماندهی هم تدریجی خواهد بود که موفقیت آن در گرو همراهی مردم است.

رزم حسینی  با بیان اینکه دفاتر تسهیلگری نقش اعتمادسازی دارند، افزود: با همراهی مردم برای ساماندهی حاشیه شهر اقداماتی انجام خواهیم داد که وضعیت این مناطق بهتر از قبل شود.

او تصریح کرد: جلسه امروز بر اساس قراری که با مردم گذاشته بودیم برگزار شد تا لااقل بتوانیم در این مرحله بخشی از مشکلات را حل کنیم.

در این جلسه که شهردار مشهد، فرماندار و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد نیز حضور داشتند، نمایندگان مردم محله پورسینا مشکلات خود را از جمله تعریض نبودن خیابان ها، اجرا نشدن کامل طرح اگو، کمبود فضای سبز مطرح کردند و برای رفع آن‌ها تصمیماتی گرفته شد.
 
انتهای پیام//ف.س

دفاتر تسهیلگری نقش اعتمادسازی دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.