فرماندار شهرستان بوشهر گفت: همزمان با هفته دولت ۵۹ پروژه در با اعتبار ۱۷۸ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

۵۹ پروژه در هفته دولت به بهره برداری می‌رسدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس جمشیدی در جلسه شورای ادرای شهرستان بوشهر افزود: در هفته دولت علاوه بر بهره برداری از ۵۹ پروژه، عملیات اجرایی ۲۲ پروژه با اعتبار ۱۲۶ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های در شرایطی اتفاق می‌افتد که ترامپ همه ابزار‌ها را به کار بسته تا نظام را ناکارآمد نشان دهد ادامه داد:در حوزه بهداشت و درمان پروژه‌هایی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

فرماندار شهرستان بوشهر ضمن تاکید بر اینکه سقف اعتبارات اشتغال روستایی در این شهرستان ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده بیان کرد:اعتبارات اشتغال روستایی شهرستان به ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

جمشیدی تصریح کرد: در پی تلاش استاندار بوشهر و برگزاری جلسات متعدد در خصوص بحران آب استان پروژه‌های حوزه آب با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از علل تمایل نداشتن سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در بافت سنتی بوشهر وضعیت بد فاضلاب آن منطقه است ادامه داد:۵۶ میلیارد تومان اعتبار جهت بهبود فاضلاب بافت سنتی در نظر گرفته شده است که این امر موجب تحول عظیمی در وضعیت بافت تاریخی شهر بوشهر می‌شود.

فرماندار شهرستان بوشهر عنوان کرد: به طور میانگین سالانه ۲ بنای تاریخی شهر بوشهر بازسازی می‌شود و همزمان گاز کشی، تعمیر فاضلاب و بهسازی معابر انجام می‌گیرد.

جمشیدی با تاکید بر اینکه مردم حساب شخص را از نظام جدا می‌دانند افزود:امروز اگر پهباد آمریکایی را سرنگون می‌کنیم و کشتی نفتکش انگلیسی را توقیف ‌می‌کنیم همگی به پشتوانه مردم است.

وی با بیان اینکه در صنعت آب و برق ۹۷ درصد از تجهیزات تولید داخلی است گفت: دولت تدبیر و امید تلاش می‌کنند در شرایط تحریم و کمبود اعتبارات نیز شرایط را بهبود ببخشد.

فرماندار بوشهر ضمن بیان اینکه در سال ۹۵ بیشترین شکایات مردم در خصوص وضعیت آب و برق بود و در بعضی مناطق شهرستان ۱۰ روز قطعی آب وجود داشت بیان کرد: درست است که جیره بندی آب در مرکز استان بوشهر زیبنده نیست، اما باید توجه داشت که از کجا به کجا رسیده ایم.

انتهای پیام/م

۱۷۸ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد

برچسب ها: بحران آب ، صدای مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.